|
PlayStation Vita |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SMS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Ølstykke - DK Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2012 kl. 09:10 |
Er der en her på Recorder som kan fortælle mig hvor længe Vita kan køre på en opladning.
Jeg har ikke kunne finde noget om det.
|
|
/ Venlig hilsen Søren.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener at det var mellem 2-5 timer alt efter hvordan du belaster den.
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
jeg tilslutter mig de 2-5 timer. nærmere 5 end 2... har spillet 4 timer lumines uden at lade.. med reststrøm
|
|
![]() |
|
inside ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
I hvert fald mere end 2 timer holder min. Men kommer meget an på spillet. Har hørt at PSP spil skulle holde meget lang tid! Og så er den heldigvis ret hurtig til at lade op :D |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Kan nogen af jer der allerede har en, fortælle lidt om fordele ift PSP..?
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Hvad mener du? Det er vel lidt ligesom at sammenligne en PS2 og PS3. Bedre grafik samt en masse gadgets.
|
|
![]() |
|
SMS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Ølstykke - DK Status: Offline Point: 123 |
Kan du fortælle hvor hurtig den oplader til 100% fra næsten tom?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |