|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bjarnelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() Sendt: 30-September-2009 kl. 16:51 |
Hej derude Jeg har læst lidt tråde herinde om emnet og overvejer at købe sådan en. Jeg er dog lidt usikker på et par ting. Hvis jeg køber den i udlandet england f.eks. kan jeg så være sikker på at den virker med de danske kanaler dr1 - 2 og tv2 (jeg har kun disse programmer og har egentlig ikke brug for andre) Kan den tage de nye kanaler fra dr pr. 1.11 dr ramasing dr kultur samt ikke mindst dr hd...? Håber nogen kan hjælpe Redigeret af bjarnelund - 30-September-2009 kl. 16:51 |
|
![]() |
|
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
![]() |
Min PlayTV enhed kom fra Tyskland, men indholdet i pakken så ud til at være ens for alle lande. Der er i øvrigt mulighed for valg af dansk sprog i opsætningen.
Den virker fint med de danske kanaler, DR1, DR2, TV2. (samt en række svenske) Den viser ikke Game TV samt Canal 9 så pænt. (kanaler som sendes i mpeg4 ligesom de nye DR kanaler) Men det kan være, at det bare er min antenne. Erfaringer med de nye kanaler vil nok hurtigt blive lagt på nettet. /B |
|
![]() |
|
bjarnelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Ok tak for det. Skal jeg forstå dig sådan at den godt kan modtage kanaler som bliver sendt på mpeg4..? Hvis ja, så burde den vel også kunne tage de nye fra dr, som jo er på mpeg4..?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ups.. nu skriver vi vist om det samme i 2 tråde....
![]() |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Den kan kun modtage mpeg2, er jeg ret sikker på. så virker kun til 2012
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
Den kan pt. ikke håndtere lyden på de nye DR kanaler (HE-AAC), så uanset om den kan klare MPEG4, så skal der komme ny FW før den dur til DR HD...
|
|
miri
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad er FW..?
|
|
![]() |
|
lalf ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
http://da.wikipedia.org/wiki/Firmware
/lalf
|
|
![]() |
|
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
![]() |
For at fjerne misforståelser...
Da PlayTV kom på markedet understøttede den IKKE mpeg4. Men dette er tilføjet senere gennem opdatering af softwaren. Hvor stor en del der ligger i selve ps3 firmware og PlatTV software ved jeg ikke. PlayTV KAN altså modtage og vise mpeg4 i dag. PlayTV kan IKKE optage Mpeg4 i dag Ifølge http://en.wikipedia.org/wiki/PlayTV#Future_Update vil næste update være med AAC+ (som skulle være det samme som HE-AAC) Det er muligt at formodningen kommer af følgende svar fra PlatTV "Produceren" fra den 19. juni: "Hello, some HD is working. If it uses AAC-HE v2 or AC3+ audio then not right now, you will be able to watch HD but not listen to it." http://blog.eu.playstation.com/2009/06/19/playtv-update/#com ment-6951 Det tyder jo på en fremtid med både HD og HE-AAC. Jeg skriver "tyder på", da tekniske muligheder jo kan blive overrulet af kommercielle eller retslige hensyn. Wiki'en nævner endvidere kommende implementering af optagelse af mpeg4. /B |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Slettet. Redigeret af thor-thor - 01-Oktober-2009 kl. 13:25 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |