|
PLEX delte mapper virker ikke ude af huset |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2014 kl. 09:23 |
Har fået lavet en account til ungerne som kun indeholder børnefilm og vores billeder.
Dette fungere fint på vores hjemmenetværk. Nu havde de deres Ipads hos bedsteforældre, men her fandt PLEX intet indhold på deres account. Kun hvis jeg loggede ind med min hoved account virkede det, men det var jo så med alt indhold (horror, crime osv. de skal de ikke have adgang til ) Er der et eller andet sted i opsætningen jeg har misset? LUKKES: tog bare nødløsningen... som plejer at virker... slette account.. og oprette og dele igen :) Synes tit der er noget der driller med plex.
Redigeret af mbm1 - 29-August-2014 kl. 09:54 |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa har sendt fig en PM.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |