|
Plex dvr muligheder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2016 kl. 09:11 |
Jeg fik i torsdags en mail plex om at de integrerer dvr i deres system ved hjælp af hdhomerun. Jeg fik aldrig rigtig brugt min egen hdhomerun med channels på atv4, da jeg syntes det hakkede for meget ved panorering.
Men ift dvr i plex, hvilke muligheder vil det give? Vil jeg via hdhomerun kunne se live tv i plex så? Optage fra min kanalpakke og gemme til plex? Hvilke andre muligheder giver det? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis du læser lidt på plex.tv - så ville du se at der pt IKKE er nogen som helst form for LIVE tv muligheder. (deraf DVR) Men du vil kunne optage og den ville kunne tagge dine optagelser. Der arbejdes på det - ellers er kodi/openelec vist en alternativ løsning til liveTV udgaven med HDHR.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, men det ville være en god ting at kunne optage, live tv fungere ikke tilfredsstillende i min optik. Jeg blev simpelthen søsyg af le Mans på Apple tv'et.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |