recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plex med nye film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plex med nye film

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Maxball Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-April-2020
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maxball Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Plex med nye film
    Sendt: 12-April-2020 kl. 15:05
Hej med jer:

Redigeret af Maxball - 13-Maj-2020 kl. 15:28
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2020 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af Maxball Maxball skrev:

Hej med jer:
Jeg har haft stor glæde af Plex igennem mange år, via min kammerats login.   
Men pludseligt virker det ikke længere, serveren ser ikke aktiv ud. Udover dét så virkede Plex pludseligt hellere ikke på alle enheder, kun på nogle. Ved vi er flere som har haft adgang til dette

Er der en der kan hjælpe med at oprette mig selv og få fat i sådan en god server med de nyeste film som opdaterer sig selv? Måske koster det noget, hvem ved?

- Max
plex er ikke tjeneste som Netflix osv. Du skal bruge en nas eller en PC med min. Intel celeron processer, og så skal du rippe dine egne film ned til den server og installere plex server selv. Så du skal selv sørger for at opdatere film osv

Redigeret af T-Duck - 12-April-2020 kl. 15:13
Til top
Maxball Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-April-2020
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maxball Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2020 kl. 15:17
Jeg tænker at jeg ikke skal gøre det selv. Tidligere har jeg ved at logge in, se alt af nye og gamle film, serier osv. Og min kammerat som jeg har lånt login af, smider ikke selv film på
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2020 kl. 15:18

Jeg tænker at jeg ikke skal gøre det selv. Tidligere har jeg ved at logge in, se alt af nye og gamle film, serier osv. Og min kammerat som jeg har lånt login af, smider ikke selv film på
jo det skal du. Og jo din ven har selv sørger for det. Da serveren installeres hos ham der har loginet
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2020 kl. 15:28

Det lyder helt og aldeles ulovligt.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2020 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det lyder helt og aldeles ulovligt.

Klaus
det tænker jeg også
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu