|
plex nu på samsung 2012 modeller |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gik ind i samsung store og kunne se det var en ny version. Så slettede den gamle og installerede den nye
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Hmmm jeg har da et ældre samsung fjernsyn Samsung 6505 plasma 50" og der kan jeg da finde plex som app.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Har godt nok oprettet en anden tråd angående dette, men måske i kender svaret. Jeg vil gerne have billede på alle de film som plex server ikke finder, hvordan kan man manuelt smide et billede ind, kan bare ikke finde det nogen steder. Har prøvet både Google chrome og IE
|
|
![]() |
|
JKJe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Du skal ind i din pms på http://localhost:32400/servers localhost = ip adressen på dit Plex media server
Tryk på den film der ikke er billede på på. Vælg ændre artwork choose poster/background vælg et billede og så kører det. |
|
![]() |
|
JKJe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Alternativ læg et billede med det rigtige navn ved filen/i mappen
Local Posters and Fanart
Local posters and fanart can also be added by including the art files in the enclosing folder. To do this, place:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |