recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - plex nu på samsung 2012 modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

plex nu på samsung 2012 modeller

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
AndersDGP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 22:56
Gik ind i samsung store og kunne se det var en ny version. Så slettede den gamle og installerede den nye
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 18:59
Hmmm jeg har da et ældre samsung fjernsyn Samsung 6505 plasma 50" og der kan jeg da finde plex som app.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 19:02
Har godt nok oprettet en anden tråd angående dette, men måske i kender svaret. Jeg vil gerne have billede på alle de film som plex server ikke finder, hvordan kan man manuelt smide et billede ind, kan bare ikke finde det nogen steder. Har prøvet både Google chrome og IE
Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 10:09
Du skal ind i din pms på http://localhost:32400/servers localhost = ip adressen på dit Plex media server
Tryk på den film der ikke er billede på på. Vælg ændre artwork choose poster/background vælg et billede og så kører det.

Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 10:11
Alternativ læg et billede med det rigtige navn ved filen/i mappen

Local Posters and Fanart
Local posters and fanart can also be added by including the art files in the enclosing folder. To do this, place: 

• Posters and fanart inside a folder named after the movie: poster.jpg, poster.tbn, fanart.jpg 
  • Poster inside or outside of a folder: moviename.jpg, moviename.tbn 
  • Fanart inside or outside of a folder: moviename-fanart.jpg
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu