|
Plex og undertekster på Samsung smart-tv 2012 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2013 kl. 20:04 |
|
Hej
For nogle måneder siden købte jeg dette tv (SAMSUNG UE-32ES6715) til soveværelset og er generelt godt tilfreds med det. Men jeg kan simpelthen ikke få underteksterne frem i plex smart-tv app'en. De er eksterne SRT filer og fungerer fint via allshare app'en. Ved i hvad der kan være galt? Mine film samt undertekster ligger på en NAS. Redigeret af Dorf - 08-Juni-2013 kl. 21:23 |
||
![]() |
||
bbrauner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er du sikker på at det er understøttet i plex appen?
|
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
Nej det er nemlig det jeg ikke ved, derfor har jeg oprettet tråden.
Inden i selve app'en kan jeg se der findes indstillinger til undertekster men de er tonet ud og kan ikke vælges. |
||
![]() |
||
bbrauner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Status: Offline Point: 81 |
|
Så det er understøttet men den har ikke kunne finde dem. hedder underteksterne sådan her?
videonavn.mp4 videonavn.srt (eller videonavn.da.srt)
|
||
![]() |
||
|
Ja korrekt. videonavn.mkv videonavn.srt Det fungerer som sagt fint med allshare app'en. |
||
![]() |
||
|
Hmm. Har du prøvet plex klienten til windows eller osx? de er gratis og hvis det ikke virker der så er det et media server problem ellers er det et afspiller problem.
|
||
![]() |
||
|
Har længe kørt med plex på en mac mini, ingen problemer der. Virker underteksterne med Plex app'en på dit tv? |
||
![]() |
||
|
Jeg har ikke et samsung TV. Tænkte bare hvad jeg ville gøre i siturationen :) Beklager men har ikke lige andre idéer. Edit: Det har jeg men det er ikke smart
Redigeret af bbrauner - 09-Juni-2013 kl. 21:06 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |