recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PLEX på Web OS 2.0
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PLEX på Web OS 2.0

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PLEX på Web OS 2.0
    Sendt: 07-Juni-2015 kl. 01:40
Hej.

Har købt mig et LG 65UF950V med Web OS 2.0. Super TV, meget glad for det, men savner PLEX. Har læst at det p.t. ikke findes, men at PlayX (Plex for Web OS) skulle kunne installeres.

Er der nogen herinde som har prøvet at installere Plex på Web OS 2.0?

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 09:25
En nem og billig måde at bruge plex på er at bruge Google Chromecast - har jeg hørt, er selv en xbmc mand..
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af Niller55 Niller55 skrev:

En nem og billig måde at bruge plex på er at bruge Google Chromecast - har jeg hørt, er selv en xbmc mand..

Jeg har allerede Chromecast på. Jeg ville bare se om jeg kunne finde en rigtig klient. Smile
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Jeg har lige installeret Plex på mit LG TV, godt nok med WebOS 1.0 det spiller fint.

Jeps. På 1.0 er den der, men på Web OS 2.0 er den væk.

Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Ok. Går nok ikke længe før den er klar 😊

Noget du ved, eller noget du tror ?Smile
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 12:41
Vær du glad for at du har webos 2.0 - jeg har selv lige købt sidste model LG fra 2014 med webos 1.0 og den er bare så langsom - men har læst at der kommer en opdatering til 2.0 og så håber jeg det bliver en bedre oplevelse med det TV ..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu