|
Plex problem på iPad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Briskus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2017 kl. 18:51 |
Hej!
Jeg er lige begyndt at rode med Plex (leder efter en erstatnig for mine tre gamle Dune afspillere), så jeg har lige installeret Plex server på en Windows maskine. Men der er lige opstået et problem med én film på min datters iPad air 2. Hun var ved at se en film, og efter hun havde pauset filmen ville den ikke fortsætte, den vil ikke engang starte forfra. Den står bare og snurrer, og Plex serveren siger 'Buffering'.Hvis jeg sætter den ned fra '8 Mbps, 1080P' til '4 Mbps, 720P' så vil filmen godt afspille. Alle andre film jeg har prøvet vil godt køre '8 Mbps, 1080P' på hendes iPad. Samme problemfyldte film vil også køre '8 Mbps, 1080P' på hendes iPhone 6. Det er i øvrigt på lokal WiFi. Er der nogle der har et bud på hvorfor denne ene film, pludselig ikke længere vil afspille i 8 Mbps på blot én a husets enheder?? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |