|
Plex problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2015 kl. 08:54 |
Hej
Jeg har mere eller mindre besluttet mig for at droppe min NAS løsning (Har Synology DS210J og WD TV), da det bare ikke fungerer ordentligt. Har umiddelbart besluttet mig for at installere Plex server og Itunes server på min stationære pc og så lade den være tændt hele tiden, skal dog lige have styr på dvalefunktionen. Jeg installerede derfor Plex på min pc (den kører windows 10) og det virkede fint, men efter en genstart kan jeg ikke åbne Plex igen. Der sker simpelt hen ingen ting når jeg klikker på ikonet. Nogen der ved hvad der kan være galt?
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har installeret både Plex media server og Plex Home Theater på din bærbar?
Har du sat plex media server til at hente dit itunes bibliotek? Kører det når det ikke er sat til?
Du kunne overveje at erstatte dit WD TV med en intel NUC der både kører Plex og plex media server. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |