|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KrilleB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 09:59 |
Hejsa,
Jeg har rippet 5 sæsoner af The Wire fra dvd til iso-filer, men kan ikke få dem vist og afspillet ordentligt. Så regner med, jeg bliver nød til at konvertere dem til mkv-filer, hvis jeg vil have dem vist under serier i Plex? Findes der noget software, udover Handbrake, der nemt kan konvertere iso til mkv? På forhånd tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
Jeg har god erfaring med http://www.makemkv.com/, som er langt hurtigere end handbrake.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
du kan prøve PS3 Media Server , den supporterer ISO og det streames over DLNA.
dertil hvor du vil vise det, er der vel DLNA understøttelse?
|
|
![]() |
|
KrilleB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Hmm... ser ud til at makemkv.com kun er til PC.
Da jeg kører Plex, er det mac-software, jeg kigger efter... Mht. ps3 media server, så ved jeg ikke om det er sagen, men har ekstern harddisk tilsluttet mac mini, der kører plex.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
så det virker på mange platforme og mac er bare en. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |