|
plex Synology NAS ude fra |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimc88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Maj-2017 kl. 12:10 |
hjælp
har lige fået waoo internet men nu skal jeg have lavet Port Forwarding så jeg kan komme til min plex Synology NAS ude fra på en Icotera i5800 men kan ikke få det til at virke. nogen der kan hjælpe mig? har TeamViewer vis det er. har prøvet men kan ikke få det til at virke |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så du har port forward'et port 32400 i din router, og det virker ikke? 32400 er standard port nr. for PMS, prøv at ændre portnummer i PMS til f.eks. 32401 (eller noget andet) og se om det fungerer.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
For da jeg blev opgraderet fra 60/60 til 100/100 glemte de at bevare min offentlige adresse. ellers skal du ringe til waoo, og bede dem om at port forwarde for dig, eller bede om en offentlig IP, så du kan kører den via din egen router |
|
![]() |
|
kimc88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
Har købt fast IP adresse
|
|
![]() |
|
Ok
Redigeret af kimc88 - 27-Maj-2017 kl. 16:51 |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Ville nok slette det link hvis jeg var dig.
|
|
![]() |
|
Hvorfor det
|
|
![]() |
|
Fordi du blottede din ekstern ip med port til diverse tjenester. Jeg kunne tilgå din NAS og PMS herfra, manglede blot dine bruger adgang.
|
|
![]() |
|
Ok tak
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Lad være med at portforwarde, det er en åben invitation til at folk skal angribe dit netværk.
Benyt en VPN adgang til det netværk. Hvis du efterfølgende spørger om, hvorfor. Så vil alle røde lampe lyse for alle andre der har et minimum af kendskab til netværk.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |