|
PLEX til straeming af film ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kører plex på min Win7 64 bit pro server, med følgende spec:
Phenom II X6 1090T 8gb ram Sata harddisk Det kører upåklageligt med flere klienter logget på.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeghar stor erfaring med det efterhånden. Har PLEX Server kørende på min Core i3 server derhjemme og det kører fuldstændig upåklageligt.
Bruger den i en hel del scenarier: 1: Chromecast i soveværelset. Vi bruger XBMC på en HTPC i stuen, men gad ikke så stor en investering i soveværelset. Chromecast kan ikke klare HD lyd, så her bruges der transcoding. 2: Streaming til min bærbare på jobbet. Ingen transcoding 3: Streaming til telefon eller tablet på farten. Ingen transcoding. 4: Streaming hjem til mine forældre, som benytter en Chromecast. Transcoding af lyden.
Da jeg har 50/50 forbindelse, er transcoding af billedet ikke aktiveret. Sker dog, hvis min mobile forbindelse ikke er for stærk/3G, da det så ikke kan følge med til BD-iso. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |