recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PLEX til Xbox og PS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PLEX til Xbox og PS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PLEX til Xbox og PS
    Sendt: 17-December-2015 kl. 17:21
Ville lige informere om, at PLEX nu er gratis til alle 4 konsoller nu (Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 og PlayStation 4)

Fik en mail fra dem i går, men har dog ikke tjekket på min XBONE endnu.
Man kan læse mere om det her https://plex.tv/downloads
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 19:46
AWSOME...
Er det kun i en periode? Eller for good ??
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 22:19
For good.
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 07:34
Hmm virker umiddelbart fint nok, men til tider streamer den ikke specielt godt og hakker en del.
Så den kommer desværre ikke til at erstatte min WD box som jeg havde håbet :(
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 11:00
Men hvis alle "Stationære" enheder er blevet gratis. Så skal det også være på håndholdt, så fruen kan se rejseholdet og krøniken oppe i sengen
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Men hvis alle "Stationære" enheder er blevet gratis. Så skal det også være på håndholdt, så fruen kan se rejseholdet og krøniken oppe i sengen

Håndholdt? Mener du tablet og telefon? For det koster stadig penge. Men det er ikke Plex Pass, men derimod et engangsbeløb for app'en. Dog kan man ret tit få den på tilbud, eller ligefrem helt gratis, gennem Amazon App Store, hvis man har Android.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:


Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Men hvis alle "Stationære" enheder er blevet gratis. Så skal det også være på håndholdt, så fruen kan se rejseholdet og krøniken oppe i sengen


Håndholdt? Mener du tablet og telefon? For det koster stadig penge. Men det er ikke Plex Pass, men derimod et engangsbeløb for app'en. Dog kan man ret tit få den på tilbud, eller ligefrem helt gratis, gennem Amazon App Store, hvis man har Android.
hvordan køber man den til android så? kan kun finde plexpass som køb, eller det de ca 32 kr, der står når man sætte afspilningen på sin android?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 19:26
Du skal hente denne her:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.plexapp.android
Jeg kan desværre ikke se hvad den koster, da jeg allerede har købt og betalt, så der står ikke en pris på knappen for mig :)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 23:21
Jeg har nærlæst på plex, at man kan vælger enten plexpass fra hjemmesiden, eller inapp køb af appen
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 09:56
Ja, det fik jeg så også læst i beskrivelsen under den app jeg linkede til :)

De har åbenbart lavet det om siden jeg købte app'en for godt 1½ år siden.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2017 kl. 14:18
Nogen der ved om kodi kommer til xbone. Har set de har snak om det, men ved ikke om det er eller bliver aktuelt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu