|
Plex via Synology til Playstation 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2016 kl. 16:36 |
|
Hey gutter, har lige problemer her måske en kan hjælpe.
Har en Synology 413+ som jeg har installleret plex på og lavet biblotek. Når jeg så vil tilgå bibloteket på min playstation 3, så hakker filmen helt åndsvagt, og jeg kan se at min nas går i 100% cpu forbrug. Jeg tror at den begynder at transcode på signalet, det skal den jo ikke.. har sat den til at køre dlan osv. alt er kablet sammen, og har ikke oplevet problemer med at min NAS ikke kunne stream fil før. har kørt helt smooth. Nogen som har en ide om hvad der går galt, det er første gang jeg har prøvet plex, er det bare plex som ikke vil lade mig sende alt signal videre urørt?
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis du logger på din Plex fra din PC, så kan du i dens kontrolpanel se, hvorfor den transcoder det (det kan være unsupported codec, bandwidth limit og flere andre ting).
|
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
|
Altså imens jeg afspiller så kan jeg logge på pc og se live hvad der sker? - mon ikke det er fordi at min olaystion ikke understøtter nye formater?
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
Det kan jeg i hvert fald på min ![]()
Sandsynligvis... Redigeret af HeartWare - 30-September-2016 kl. 09:54 |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |