recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plex vil ikke altid starte afspilning via Shield
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plex vil ikke altid starte afspilning via Shield

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2017 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af Flick Flick skrev:

Nej, den burde være der som default, det var den hos mig, og må indrømme jeg synes Plex for Kodi er noget bedre end Plex app'en, bortset fra at episoder ikke vises direkte ude i launcheren

Fandt den under fjernlager, og jeg er enig i at Plex for Kodi app'en ser bedre ud.

Tak for input der løste mit problem Tongue
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 373
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2017 kl. 12:52
Jeg har ihvertfald ikke set mig tilbage, siden jeg oprettede Plex på Shielden istedet for på Synology..

Jeg har også tegnet plex pass, fordi jeg dermed let kan synkronisere film til tablets m.m., genialt til børnene, hvor jeg tidligere brugte en del tid på at flytte filer manuelt. 

Og ja, så er det bare rart at have ens bibliotek med en, så længe man har en internet forbindelse, og med transcoding, så spiller det bare, også selvom det er via. mobil i en kørende bil.

Sidst men ikke mindst, så vil jeg også tro, at synologyen vil komme til kort, hvis der skal vises film på flere plex klienter af gangen.. Og det varer nok ikke længe, før det bliver aktuelt for undertegnet grundet ungerne..

Men ja, prøv det når der findes lidt tid til det.. Nu kan man sige, at det ikke haster, fordi Kodi-løsningen reddede setup'et her og nu.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Point: 1146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2017 kl. 14:49
Nu fik jeg prøvet Plex server på Shield og jeg har samme problem med opstart af specifikke programmer. Er ikke helt med på hvad der sker men der må være noget med Plex klienten eller min opsætning der driller.

Hvis jeg bruger Kodi Plex app'en så virker det fint.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu