|
Plex vob filer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gsxr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 17:41 |
Hej
Jeg har lige installeret plex på min Qnap nas. MEN kan det passe at plex ikke kan læse/se vob filer, da den kun viser børnenes film som er mpeg, og alle de mine film er vob.??
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal bruge et program der hedder wobmerge 2.52 til at samle dem, så vil det virke. Det er hvad en bruger på Plexforum har skrevet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Gsxr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Mange tak for svar
|
|
![]() |
|
Nu Fik jeg samlet alle mine vob filer til 1 fil på mine film. Men hvor blev underteksterne af.??
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det emmne blev ikke berørt i plexforum, da det er Engelsk, og undertekster derfor ikke er relevant. Du må søge andetsteds for den problematik. Det lyder dog underligt, hvis der er tekster med på original filerne. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Dem må du hente som .srt på subscene.com
|
|
![]() |
|
Det er lidt mærkeligt for nogen har undertekster når de bliver afspillet via xbmc, Jeg kan ikke vælge undertekster de er der bare. Samme film i plex har ingen tekster og kan heller ikke vælges
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |