recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plextor dvd-medier - hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlextor dvd-medier - hvor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DonTlaloc Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2007
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Emne: Plextor dvd-medier - hvor?
    Sendt: 21-Maj-2007 kl. 08:59
Jeg foretrækker at bruge Plextor dvd-medier, både + og -, og har tidligere købt dem hos svp.co.uk, men det ser desværre ikke ud til at de har dem længere.

Er der nogen der har forslag til en pålidelig og billig forhandler som har disse medier?

Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 19:45

Plextor er desværre holdt op med at sælge optiske medier, så det vil blive endnu vanskeligere at finde Plextor medier i fremtiden og de vil efterhånden forsvinde.

Der er stadigvæk nogen Plextor medier på lager hos Digitalpromo i U.K. De har fornuftige priser, men jeg har ikke prøvet at købe derfra endnu.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
DonTlaloc Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2007
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2007 kl. 14:36
Tak for tippet - desværre har de ikke lige de Plextor-skiver jeg foretrækker, men kun de printbare...

Hvis jeg alligevel snart skal til at finde andre skiver kan jeg jo ligeså godt gøre det nu, og skifte til nogle alm. Taiyo Yuden fra SVP som jeg allerede kender som forhandler, og i øjeblikket er fragten stort set gratis hvis man bruger Google Checkout.

Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2007 kl. 20:42

Oprindeligt skrevet af DonTlaloc DonTlaloc skrev:

Hvis jeg alligevel snart skal til at finde andre skiver kan jeg jo ligeså godt gøre det nu, og skifte til nogle alm. Taiyo Yuden fra SVP som jeg allerede kender som forhandler, og i øjeblikket er fragten stort set gratis hvis man bruger Google Checkout.

SVP har også Verbatim brandede Taiyo Yuden medier, som er billigere end de unbrandede Taiyo Yuden og fås i 25 styks cakebox.

Verbatim 16x DVD+R Taiyo Yuden

Verbatim 16x DVD-R Taiyo Yuden

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu