Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hijklm
Bruger
Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
|
Emne: Plextor mpe500u Sendt: 22-Februar-2008 kl. 16:26 |
Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen der har testet Plextors mpe500u?
Jeg har ledt og ledt, men kan kun finde oversigt over dens specifikationer. Og jeg er interesseret i at se hvordan det rent praktisk ser ud på tv´et når man bladrer i indholdet, hastigheden osv.
Nogen der har erfaring med den? Umiddelbart virker den som det bedste afspiller-alternativ uden HDMI, men jeg kan tage fejl?
|
 |
mdp82
Ny bruger
Oprettet: 23-Februar-2008
Point: 4
|
Sendt: 23-Februar-2008 kl. 21:38 |
PC world har en kort anmeldelse af denne
http://www.pcworld.dk/art/9313?a=category&i=214
|
 |
nfspower
Super bruger
Oprettet: 18-April-2006
Point: 283
|
Sendt: 23-Februar-2008 kl. 21:52 |
Findes der andre lign. produkter ?... aner ikke hvad jeg skal søge for at finde lign. produkter. Er jo smart :)
|
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 24-Februar-2008 kl. 01:10 |
Skodprodukt:
Component udgang som det højst opnåelige=ikke godt nok!
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
Nagash
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
|
Sendt: 24-Februar-2008 kl. 01:47 |
MCenterFreak skrev:
Skodprodukt:
Component udgang som det højst opnåelige=ikke godt nok! |
Produktet skal jeg ikke udtale mig om, men det ligner noget bras. Men hvor for du dog den opfattelse at component ikke er godt fra? Det er dog det værste løgn jeg længe har hørt. Component er da ca det bedste du kan opnå indenfor analog billedoverførsel. Bevares, HDMI er bedre, men det gør bare ikke component dårligt. Men du kender måske ikke forskel på component og composite? For så forstår jeg dig lidt bedre.
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 24-Februar-2008 kl. 02:09 |
Jeg kender godt forskel på composite (1 gul Phono) og Component (3 phono RGB + audio). Component er efter min mening dårligt af flere årsager. Meget få fjernsyn suporterer HD opløsninger via Component og så vidt jeg ved ingen supporterer 1080p. Det er en standard der er ved at forsvinde til fordel fo HDMI, af flere årsager. En af dem er at DRM ikke kan bruges med Component. Om man kan lide det eller ej så er det virkeligheden.
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
Hijklm
Bruger
Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 71
|
Sendt: 24-Februar-2008 kl. 15:49 |
Hvad får jer til at sige at det er noget bras?
Ok, den mangler HDMI, men ellers er det da ret mange formater den understøtter og oveni får man jo 500gb plads.
Jeg har kigget efter lignende modeller, men f.eks. EVA8000 mener jeg ikke leverer samme kompatibilitet, samtidig med at menusystemet er dårligt og den har heller ikke nogen harddisk.
Jeg havde læst "anmeldelsen" på PCworld, men leder efter erfaringer med produktet.
Men der er måske andre lignende produkter der er bedre?
|
 |