|
Pålidelighed: mærkevare vs byg selv? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg vil gennem min erfaringer med dig betragte din tekniske kunnen til lige under middel, på it-området. Men du har meget gå-på mod og er sindsyg pernippen. (No offense) Jeg har selv samlet omkring 50 maskiner og mine egne tæller 20 af dem. Men jeg ville lyve hvis jeg sagde at det var helt uden problemer. Der har været defekte bundkort som brændte ram af, så jeg fik byttet rammen uden at vide at bundkortet var synderen. Så rammen brændte af igen. Jeg har haft inkompatibel ram fra flere kendte mærker som gav problemer med at boote. I øjeblikket giver min klippestabile maskine problemer med sleep hver anden gang. Det er sket efter at jeg havde den pillet fra sidst. Så det er enten den gode corsair 650 w psu, eller Gigabyte bundkortet som har fået hardware fejl. Almindelige brugere gider ikke fejlfinde på den slags. Men jeg er også født under en uheldig stjerne når det gælder postordre. I tæt på hvert andet tilfælde er delen enten defekt, eller jeg har fået noget forkert. |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
||
Som gammel selvbygger, var jeg egentlig ret overasket over byggetkvalitet, hastighed og begrænset bloatware i de 2 nye Lenovo E73ere jeg lige har sat op. I5 med 128 GB SSD, 6 GB RAM, Win 7 installeret, medfølger Win 8.
Til 4999,- inkl. Moms |
|||
![]() |
|||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
||
Hvad formål skal pcen bruges det syntes jeg er vigtigt at få belyst. Jeg har samlet rigtig mange pcer gennem tiden. Men idag kører jeg udelukkende på færdig samlet hardware fra Lenovo eller hp. Hvis det ikke er spil computere så vil jeg klart anbefale at købe Feks en hp 8300 elite eller tilsvarende har sådanne kørt som servere og jeg arbejder med dem til dagligt i tusindevis og de fejler stort set aldrig. Men man skal altid gøre det ved oem køb at det første man gør er at installere en clean version af Windows (som var det en selvbyg) og installere driverne fra hps hjemmeside og kun dem som er nødvendige og uden software. Så skal man ikke slås med blå skærm osv pågrund af driver versioner som ikke er testet i dit setup det virker bare.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |