recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pludselig bleb mine HDMI indgange meget mørke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pludselig bleb mine HDMI indgange meget mørke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bach1969 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2011
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pludselig bleb mine HDMI indgange meget mørke
    Sendt: 26-August-2016 kl. 22:35
Håber der sidder nogle der kan hjælpe mig

Jeg har et Sony tv, i den ene hdmi indgang sidder en chromecast, i den anden hdmi en Medi8ter (mediaplayer) dem har jeg haft i længere tid.

I dag har jeg set lidt chromecast til middag ellers har jeg ikke brugt det.

Så har vi set lidt tv og så tænder jeg for min Medi8ter og så er skærmen meget mørk, der er farver og sort, men meget mørkt, ingen hvid farve...... slår over på min hdmi indgang med Chromecast, samme problem her......

Er der nogen der ved hvad dette skyldes, er det noget jeg kan gøre noget ved? Der er ingen problemer når jeg bare skal se digitalt tv?

Håber på hjælp Cry

Regards
Bach

Redigeret af Bach1969 - 26-August-2016 kl. 22:36
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2016 kl. 07:44
Jeg kan ikke slette indlægget, men jeg har løst det...

Jeg skruede bagbeklædningen af og selvom der faktisk ikke var noget støv, støvsugede jeg print og så virkede det, så der må have ligget et fint lag støv....

Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2016 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af Bach1969 Bach1969 skrev:

Jeg skruede bagbeklædningen af og selvom der faktisk ikke var noget støv, støvsugede jeg print og så virkede det, så der må have ligget et fint lag støv....
Du havde vel strømmen afbrudt mens du støvsugede. Hvis du ikke har prøvet dette inden, kan det vel også være grunden til at det nu virker?
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2016 kl. 12:35
Selvfølgelig havde jeg da prøvet det, det er regel nummer et Smile men da ikke virkede, kom jeg til at tænke på at jeg havde prøvet noget lignede på et gammelt billedrørs tv Thumbs Up
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2016 kl. 13:01
Du har sandsynligvis fået en kold lodning til at virke igen ved at rode med det. Tror ikke på støvsugning har nogen virkning på et print.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2016 kl. 13:28
Som Kampus skriver, så hjælper en støvsugning af TV'et ikke en fis på den slags fejl. Dit TV har en eller anden defekt.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu