|
Pludselig bleb mine HDMI indgange meget mørke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bach1969 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2011 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2016 kl. 22:35 |
Håber der sidder nogle der kan hjælpe mig
Jeg har et Sony tv, i den ene hdmi indgang sidder en chromecast, i den anden hdmi en Medi8ter (mediaplayer) dem har jeg haft i længere tid. I dag har jeg set lidt chromecast til middag ellers har jeg ikke brugt det. Så har vi set lidt tv og så tænder jeg for min Medi8ter og så er skærmen meget mørk, der er farver og sort, men meget mørkt, ingen hvid farve...... slår over på min hdmi indgang med Chromecast, samme problem her...... Er der nogen der ved hvad dette skyldes, er det noget jeg kan gøre noget ved? Der er ingen problemer når jeg bare skal se digitalt tv? Håber på hjælp ![]() Regards Bach Redigeret af Bach1969 - 26-August-2016 kl. 22:36 |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan ikke slette indlægget, men jeg har løst det...
Jeg skruede bagbeklædningen af og selvom der faktisk ikke var noget støv, støvsugede jeg print og så virkede det, så der må have ligget et fint lag støv.... |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Selvfølgelig havde jeg da prøvet det, det er regel nummer et
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du har sandsynligvis fået en kold lodning til at virke igen ved at rode med det. Tror ikke på støvsugning har nogen virkning på et print.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Som Kampus skriver, så hjælper en støvsugning af TV'et ikke en fis på den slags fejl. Dit TV har en eller anden defekt.
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |