|
Pludselig hakker flere kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Windermere ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 11:28 |
Hej alle
Jeg har oplevet den sidste måneds tid, at DR og TV2 hakker voldsomt. Det er ikke decideret pixeleringsfejl, mere momentvise fastfrysninger et sekund, og så kører det videre. Men det sker med maks. 10 sekunders mellemrum, så det er meget generende. Intet er forandret i husstandens opsætning, så jeg forestiller mig egentlig, at det er et problem, der er opstået "eksternt". Jeg har talt med Stofa, og de kunne ikke umiddelbart finde noget. Inden jeg bestiller og betaler for et besøg af en tekniker, vil jeg lige høre, om andre oplever samme problem? Til orientering bor jeg i Kolding og er med i AFIK-antenneforeningen. vh. Thomas
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har spurgt om naboen har samme problem?
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Det skal du ikke være ked af. I Horsenssyd ser vi det også engang i mellem.
Det går igen po samme tid på alt udstyr og nogen gange på flere kanaler, som kan være i hver sin ende af frekvens området - og kanaler i mellem er uberørt. Jeg forstiller mig at det har noget at gøre med Stofa multiplexing udstyr eller deres modtagelse af kanalerne. |
|
.....
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
Afik, Kolding, nordbyen, oplever ikke problemer....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |