recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pludselig ingen lyd på anlæg ved TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pludselig ingen lyd på anlæg ved TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Maunus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2010
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maunus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pludselig ingen lyd på anlæg ved TV
    Sendt: 14-Maj-2012 kl. 12:26
Hej!

jeg har et dejlig G20 fra Panasonic og en velkendt Pioneer VSX 921 forstærker.. Jeg plejer at kunne tænde mit tv og så tænder min forstærker af sig selv og så er der bare lyd ud på mit anlæg.. men nu - lige pludselig så er den stoppet? nu kommer lyden fra TV'et og kan ikke få lyden over. jeg har prøvet at tjekke mine kabler og det gjorde faktisk og at det hjalp sidst.. men nu gør den det så igen og kan ikke få det til at virke igen..

er der nogle som har nogen forslag til nogle indstillinger jeg skal kigge i eller noget jeg kan gøre for at få det til at virke? jeg HADER den lorte lyd i alm tv kasser :)

tak!
Til top
Maunus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2010
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maunus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 09:09
ingen forslag? :(
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 09:40
Har du tjekket hdmi-cec settings på dit tv og receivere? 
Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beauville Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 09:43
Jeg formoder at du har sat dem sammen med et Jack stik? Altså fra tv til forstærker, og defor ingen hdmi issues.?

Der kan næsten kun være tale om at du ikke er valgt den korrekte indgang på din forstærker.

/Christian



'I stick my neck out for nobody'
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu