|
Pludselig intet internet på samsung smart tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2015 kl. 19:24 |
Vi er åbenbart flere som i dag oplever dette - nogen her?
http://www.eksperten.dk/spm/1001986#reply_8173554 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Robertknielsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2013 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg nåede faktisk at fange Samsung supporten og ifølge dem er det fordi de har serverproblemer.
De håbede at det blev løst i aften, men det var ikke sikkert. Jeg tror ikke vi skal regne med at det kommer til at virke.
![]() |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jep - den besked har de også lagt på deres facebook nu....
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har nu været nede i halvandet døgn. Samsungs besked - fortsat: 'vi arbejder på det'. Et smart tv uden internet - wow.
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
corneliussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-November-2006 Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, man forledes til at le eller nærmere ... græde. Et Smart TV, som er afhængig af en eller anden samsung server for at kunne tilgå internettet. Hvem sagde single point of failure? Oplagt mål for DoS angreb?
Mvh En irriteret samsung bruger som nu ikke i et par dage har kunne tilgå Netflix og HBO
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel for at Samsung kan følge med i ALT, hvad deres kunder foretager sig på nettet, via deres TV. Og så senere kan tilrettelægge reklamer m.v. ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
malian66 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er nu ikke sikker på at problemet ligger hos Samsung. Jeg fjernede DNSen fra UnblockUs, og så virkede det igen. Oplevede det samme på Ipaden.
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung reparerede fejlen i eftermiddag. De har informeret løbende om problemet på deres Facebook.
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |