|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() Sendt: 21-Maj-2006 kl. 20:56 |
Så er MyMceSat færdig. Har du ventet længe på at få satellit tv i din MCE, så er muligheden her nu. Jeg kan ikke lægge op her, så her er links til sider som jeg har kunne lægge den op på indtil videre. http://www.uploadhut.com/upload/547.zip?? Det er ikke en Technotrend løsning, så den understøtter ikke optagelse, dog viser den EPG for aktuelle program som du ser, og beskrivelse af programmet. Favorit kanaler sættes op i MyTheatre, så trækkes listen ud derfra og vises i MCE automatisk (igennem XML!) Så alt du skal gøre er egentlig at have MyTheatre kørende i baggrunden og starte MCE så kører resten derfra. Redigeret af pendec - 28-Maj-2006 kl. 15:13 |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Jeg ville sætte pris på hvis du fjernede mit "My Movies" indgangsbillde som du har lagt med i din pakke under navnet "html\MyMceSat.png". Mvh Brian
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Det havde jeg ikke lige fået set på, der var bare nogle png forskellige steder som jeg kopierede over for nogle måneder siden, så der lå vistnok også nogle andre png som ikke var "designed" af mig. zip er opdateret derude på de links og indeholder ikke dette ikon, et mere primitivt ikon er nu lagt i folderen! Sorry! |
|
![]() |
|
![]() |
Så er der en support side, hvor plugin kan hentes fra
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |