|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hardgrove ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 17-Juni-2008 kl. 00:51 |
Hey,
Jeg får snart et Pioneer 50'' og noget HI-FI. Jeg hænger TV'et op på væggen, men skal på mit TV-møbel have plads til hvad man nu har af HI-FI-ting: ved endnu ikke helt hvad jeg skal have, men regner da med, at det er noget a la en reciever, en centerhøjttaler og måske en subwoofer (altså, som skal placeres på/i møblet). Derudover skal der være plads til en PS3. Umiddelbart synes jeg, at de fleste tv-møbler mildt sagt er grimme, og når jeg tager en tur rundt i the usual suspects af møbelbutikker der ellers har mange fede "normale" møbler, er udvalget af tv-møbler meget begrænset. Derfor ville jeg lige høre jer ad, hvad I har af forslag til butikker i Kbh-området, der evt. kunne have lækre tv-møbler...? Udseendet er vigtigt, og det må ikke have glaslåger, glasbord e.lign. Ved selvfølgelig ikke hvad jeg konkret går efter; men tror jeg er ude i noget træ-farvet... Jeg er klar over, at det lyder ret diffust ![]() Prisen er relativt underordnet. Det skal helst ikke være så dybt, og jeg tror, at min stue maksimalt kan bære, at det er omkring 1,4m i bredde. Forslag? ![]() Hilsen Peter |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
monet fra Møbelkæden bruger jeg selv... dybden er om 50, uden at møblet ser klodset ud..
|
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100 Samsung SMT-H3126 Integra DTR-50.2 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
Boconcept, de har mange forskellige modeller.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
Jeg bruger Clic: http://www.clic.dk
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Umiddelbart tror jeg ikke det er en god ide at placere en sub i / på et tv-møbel. Den bør stå frit. Normalt er de også af en størrelse der umuliggør placering i et tv-møbel. Du kan også kaste et blik på HFK's møbler. Deres Argon ligner en Clic efterligning, dog til en anderledes pris - men den er jo underordnet for dig. Da du ikke vil have glas på nogen måde kan jeg ikke anbefale mit valg som jeg er meget tilfreds med, både visuelt og funktionelt |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg kan lige hoppe ind i traaden. Jeg staar i samme situation. Prisen er dog en faktor. Har ikke lyst til at give meget mere end 6000. Har tjekket butikker som BoConcept, Ilva, Ikea, Bolia o.l. men kan ikke finde noget hvor konen ogsaa er enig! Desuden skal moeblet gerne vaere 230-240cm og det er bare umuligt at finde. Den maa ogsaa gerne vaere hvid. Konen siger det er lettere at rengoere. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Kelco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Tag et kig på www.frislev.com, det er uden tvivl det smarteste til hifi lavet til dato efter min mening. Der er også forhandlere i Kbh's området... |
|
Mvh Carsten
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det var vist til ham hvor prisen ikke betoed noget Det er bestemt laekre dog. Kigger lige nu paa clic som osse ser fantastisk ud - dermed osse dyrt! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Kelco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Korrekt, prisen er jo relativt underordnet; men kvaliteten er også iorden med mange gode gennemførte detaljer. Skal selv lige få kigget lidt på Clic |
|
Mvh Carsten
|
|
![]() |
|
![]() |
Den model jeg skulle bruge fra clic kommer op paa 13-14000 kr Men den ville saa osse vaere perfekt. Frislev model til mig kom op paa en 22.000. Det er jo for sindssygt. Jeg haaber jeg finder noget til det halve. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Hardgrove ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Tak for forslagene - der er nogle fine nogle i blandt!
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Hvis prisen ikke er noget issue, så tag et kig på Oblecto, som også er dansk design. Det er fand... kræs
![]() ![]() ![]() /Nils |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |