|
Pocket camera: video af live musik |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lars71dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tilbage til tråden; Jeg ved ikke om vi kommer det nærmere, det lader til, at jeg nok må over i camcorder gruppen og slå mit spørgsmål op.
|
|
![]() |
|
Lars71dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
Der er i øvrigt andre features, man ikke ser i alm kameraer:
- mulighed for timelapse, dvs. fx. et billede hvert minut/time - manuel gain på mic (oftest er det auto gain) - ... Er der mon også her en form for aftale om, at man lægger den slags i andre produkttyper?
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4744 |
Hej.
Du skriver manuel gain på mic. Har du overvejet om det også skal have et eksternt mic stik? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Det er selvfølgeligt et ekstra plus med mic indgang, men jeg ønsker et så enkelt setup som muligt så jeg har ikke umiddelbart ønske om ext. mic. Mit Nikon havde egentligt ok lyd, hvis ikke det var for den infame auto gain.
Hilsen Lars
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Jeg har kigget lidt på Zoom Q4, men har ikke selv prøvet den.
https://www.zoom-na.com/products/field-video-recording/video-recording/zoom-q4-handy-video-recorder Jeg har gode erfaringer med Zoom's audio recordere til live optagelser, hvilket fik mig til at kigge lidt efter Q4 hvis der skal billede med. J |
|
![]() |
|
@J; fint bud, kan dog ikke tage alm billeder. Er tilgengæld designet til at optage musik. Har selv en ældre Zoom H4 der optager i fremragende lyd, men uden billede.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |