|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Er ingen ekspert men jeg tror bare at der menes almindeligt brug. Forhandleren sagde at de lyder lidt kedeligt i starten, så man må ikke dømme dem før man har haft dem i brug (tror det var 30-40 timer, men husker det ikke præcist). Kan bare huske at jeg var lidt skeptisk lige da jeg havde sat dem til men efter noget tid spillede de bedre og levede fuldt op til mine forventninger.
![]() |
|
Kristian
|
|
![]() |
|
morphar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
@pointwood
Tror da også jeg ville være blevet tilfreds med den, hvis valget var faldet på den :-) Ja, det er unægteligt lidt dyrere end et sæt gallo der står listet til 13.900 for 5.1 A'Diva, skal nok give feedback så snart det hele er inde af døren, men det ser desværre ud til at der er lidt leveringstid på onkyoen :( @Wilsky Thanks for the heads up, ville jo være bitter at ærge sig unødvendigt over nykøbet, blot fordi der var tale om en indspilnings periode :) Nu er ventetiden jo nærmest ulidelige! |
|
![]() |
|
Havgasse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
@morphar
Ved nu ikke hvor "traditionelle" B&W M1 højtalerne er - de har da lige præcis et særpræget design ![]() Og design er også MEGET vigtigt for mig - det er bl.a. også derfor jeg ikke vil have nogle store lokummer af højtalere stående i stuen!!! Så der er vi da enige ![]() Men det er sgu fandens at man ikke kan høre de gallo'er i Århus... PS. Er enig i at Pioneer's Plasmaer er federe end Panasonic - men de koster også betydeligt meget mere. Misundelse er en grim ting! Redigeret af Havgasse - 01-Februar-2008 kl. 12:47 |
|
Panasonic TH42-PV71FA
Xbox360 Sony STR-DE497 Sony DVP-NS330 Macbook 2 GHz Intel Core 2 Duo Focal JMlab´s Sib + Cub 2 |
|
![]() |
|
morphar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
@Havgasse
Når jeg engang for det monteret i hytten så skal du da være velkommen til at komme forbi til et lyt, medmindre jeg har valgt at returnere dem... hvilket jeg dog stærkt tvivler på ;-) Synes du M1 serien er lidt traditionelle ala kompakte højtalere, men vi er da absolut enige om at højtalere ikke skal være en 1½ meter høj trækasse der absolut intet har med æstetik at gøre :D |
|
![]() |
|
![]() |
Så er hele molevitten ellers bestilt. 50" Panasonic PZ70, Onkyo 605, 5.1 Anthony Gallo A'Diva, Popcorn Hour og en Zaptor boks. Jeg mangler dog at få skaffet diverse højtaler og hdmi kabler - håber lidt i kan pege mig i den rigtige retning? Redigeret af morphar - 01-Februar-2008 kl. 18:20 |
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Jeg har brugt Supra Classic 2.5 Højttalerkabel (2x 2.5 mm²) til 30,- meteren. Kablet er godt nok tykkere end det hul der er i terminalerne på højttalerne, men da alle kablerne er trukket i væggene ville jeg være sikker på en god kvalitet. Man trækker dem jo ik lige om. Mellem TV og anlæg har jeg bl.a. trukket 2 HDMI kabler (igen i væggene). Det ene er et Supra på 10 meter. Det andet er et lidt billigere et som backup (hvis nu der gik noget galt med et af kablerne når væggene blev lavet færdige). http://www.av-connection.dk/?PGr=576&SPage=HDMI_Kabler http://www.av-connection.dk/?PGr=1205&SPage=HDMI_Kabler Jeg kan se forskel på de to kabler når jeg tilslutter dem direkte til min medie center eller PS3. Der kan det billige kabel ikke vise billedet ordenligt. Der kommer noget farvet flimmer rundt om kring på skærmen eller periodiske hvide striber. Så jeg har måtte konstatere at der er forskel på kvaliteten når man er oppe på store længder. |
|
Kristian
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for inputtet Wilsky! Hvordan er AudioQuest kabler kontra Supra kablerne du linker til? Hvis du har nogen idé om dette. Nu er det vist på tide at du får smidt nogle billeder op ;-) |
|
![]() |
|
![]() |
Har desværre ikke den store erfaring med andre kabler end dem jeg selv har. Så jeg kan ikke hjælpe mht. AudioQuest. Har haft gang i kameraet her til formiddag så mon ikke jeg skulle kunne nå at få et par billeder på nettet i morgen.
|
|
Kristian
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Audioquest er ret gode kabler, mener bl.a. at det er dem Otto (AV-precision) bruger. Men både han og Christian (CSN-Teknik) bruger supra... |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Så er der et par billeder af mit setup (og vores ene kat som lige ville være med). Glasbordet, hvor anlægget står på, er kun midlertidigt. Det skal snarest skiftes ud med noget Clic eller måske reoler fra SnedkerDesign. Syntes selv at det er en meget diskret installation som samtidig har ok lyd.
Redigeret af Wilsky - 03-Februar-2008 kl. 17:27 |
|
Kristian
|
|
![]() |
|
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Det ser RIGTIG godt ud! Finish'en er super!
|
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Wuw....det ser sgu flot ud, total gemmenført. Jeg kan se du har en JVC digital forstærker, hvordan spiller den sammen med dine Gallo A'Diva? jeg har læst, at digitale forstærker godt kan være lidt lyse i klangen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |