|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Er det stadig ikke kun HIFI klubben der forhandler dem? |
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() |
Anthony Gallo var måske også en mulighed?
Dansk forhandler Producentens hjemmeside Deres Nucleus Ti i børstet stål er ret lækre og spiller formentligt bedre end Podspeakers. Redigeret af Jens Thomsen - 18-September-2008 kl. 13:20 |
|
![]() |
|
justme, ![]() -- ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 256 |
![]() |
Podspeakers bliver generelt høvlet ned på diverse forums. Har en mistanke om at de fleste ikke har hørt dem, før de kritiserer dem. Ja du ku sagtens få noget bedre til næsten 42 kg. Ingen tvivl. Jeg spyttede 13 af de tunge på mit sæt inkl. kabler og ophæng. Af det jeg har hørt i samme prisklasse, har jeg ikke fortrudt. Men ja, man betaler da noget for design. Der er så ikke noget der designmæssigt nærmer sig, IMO. Hvis jeg ku få den samme lyd for 10 kg vil jeg gerne smide de sidste 2-3 tusinde, for at få det tidsløse design med. Men hver sin smag
![]() |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Front: B&W XT4 Center: B&W XTC Bag: B&W XT2 Subwoofer: B&W PV1
Vil også være et godt bud |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Egentlig ikke uenig, men hvis man i 100 år laver højttalere der ligner firkantede kasser, er det så ikke også tidsløst...eller noget |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Podspeakers er IKKE et tidsløst design, det er et design styret af modeverdenen.
Jeg vil væddde med at du synes de ser grimme ud når det næste nye skrig kommer på gaden. |
|
![]() |
|
justme, ![]() -- ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 256 |
![]() |
Jamen hvad skal vi vædde? De har været på markedet i hvad. 10 år? 20 år? Jeg syntes de var fede da jeg så dem første gang, og det sys jeg stadigvæk. |
|
![]() |
|
Kreatin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Tak for budene! ![]() Jeg er stadigvæk på Podspeakers, men overvejer KEF. Selvom jeg ikke lige skriver, følger jeg stadigvæk med ![]() Gerne flere links og bud modtages med kyshånd :) Tak igen! |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Jeg overvejer selv at købe nogle små podspeakers til vores kommende spise stue. Evt. PODSPEAKERS Minipod Jubilee eller PODSPEAKERS MicroPod SE. Jeg går bare med et spørgsmål om SONOS kan have en af deres små subs på. Men held og lykke med købet :) Håber du finder det rigtige. Syntes selv de små podder der er sjove. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |