|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() Sendt: 04-Januar-2011 kl. 12:30 |
Jeg har for kort tid siden anskaffet mig en PlayOn HD Mini og ville her den anden dag opdatere firmwaren. Den installerede fint den nye firmware og genstartede.. og så var det ligesom det ! Nu kommer den aldrig lænegere end til valg af menu sprog og her kan jeg intet gøre. Hverken fjernbetjeningen eller powerknappen på fronten fungerer.. Lyset i displayet blinker godt nok når jeg trykker på fjernbetjeningen, men den lystrer altså ikke på det..
Har prøvet at flashe firmwaren flere gange uden held (Firmware_PV73200_v7.3.6.r3582_European) og har også prøvet et par ældre versioner.. Hvad skal jeg gøre ? Kan jeg resette den ? Eller har den virkelig bare skidt i bukserne ?
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
Hjelm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Jeg havde samme problem med den ene af mine. Den var født med firmware r4824 hvilket er deres beta version.... Jeg prøvede så at downgrade den til version r3582 som jeg havde opgraderet de 2 andre jeg har med.
Den nyeste fik dog det samme problemer du beskriver, og prøvede også med tidligere firmware versioner. Hentede til sidst beta version r4824 og herefter ingen problemer
Den kan hentes her http://www.acryan.com/downloads/PV73200/Firmware_PV73200_v7.3.6.r4824_European.zip Eller her er der link til den
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=101&t=10199 Grunden til at jeg ville downgrade den var at de 2 ældre kørte med version r3582 og hakkede ikke i lyden på Avatar, som den nye gjorde.
Håber det er rettet når den nye firmware bliver frigivet inden for kort tid ![]() |
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
Jamen det var jo lige det der skulle til..
![]() ![]() Nu mangler jeg så bare at få lyd og billed i sync når jeg bruger analog audio.. Har du evt også en løsning på det ?
![]() |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |