|
Politikens anmeldelse af PS3 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Emne: Politikens anmeldelse af PS3 Sendt: 23-Marts-2007 kl. 23:07 |
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Sendt: 23-Marts-2007 kl. 23:58 |
jeg spiller på et SD tv og er ikke skuffet eller føler det som en "ps 2.5" :)
desuden så er det jo altid sådan at der går et par år mindst før at udviklere som regel kan udnytte "det meste" af en konsols krafter.. med det sagt så tegner det jo kun godt da flere spil som er udgivet til både ps3 og xbox360 ser omtrendt lige gode ud på nuværende tidspunkt ^^ |
|
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Sendt: 24-Marts-2007 kl. 00:14 |
Jeg vil have en Playstation 3
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Sendt: 24-Marts-2007 kl. 01:51 |
damm synes nu ikke de er fair... i det knap 1 år og 4 mdr jeg har haft min 360 er der sket store ting med den, via. updates og det vil der med sikkerhed også gøre med PS3....
jeg har ellers været fan af 360 men synes at ps3 er noget mere lækker.... |
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 24-Marts-2007 kl. 06:28 |
Retfærdighedsvis skriver de også at anmeldelsen vil blive opdateret, når de har fået maskinen opdateret (se boxen under billedet af ps3'eren)
|
|
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Sendt: 24-Marts-2007 kl. 10:24 |
Den er blevet opdateret, i hvert fald er kompatibilitetslisten opdateret, men de har dog ikke spillet spillene på listen, så om de hakker undervejs er ikke til at sige.
Derudover er der anmeldelser af 7 spil i dagens papiravis - ikke just stjernestøv der bliver delt ud, men vi må vente at se hvad der kommer i løbet af det næste års tid. Hvad der skuffer mig er det totale fravær af familiespil. Jeg ved godt det ikke er storsælgere, men det virker som om ALLE underholdende eller ikke-voldelige spil ligger uendelig langt ude i fremtiden. Se, her ville det have været rart hvis Sony ikke havde droppet PS2 kompatibiliteten, eller havde haft et PS3 EyeToy, Jak & Daxter, Ratchet & Clank eller lignende klar ved den Europæiske introduktion. Nå, jeg skal til USA til efteråret, så hvis der stadig sidder chip i deres version til den tid, så tror jeg godt jeg ved hvad jeg har med hjem i håndbagagen...... |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 24-Marts-2007 kl. 11:26 |
Hvorfor er det du ikke gider forstå situationen, som den rent faktisk er? På nuværende tidspunkt kører de fleste spil faktisk. Og de fleste af dem kører fejlfrit. Hvis Singstar 80s, Pop eller whatever ikke kører lige nu, så er der god chance for at de gør meget snart. Det er noget bavl at lukke ud, at Sony har droppet PS2 kompatibiliteten. Og nej, en amerikansk PS3 vil ikke have mere PS2 hardware i sig end den europæiske maskine til efteråret. Allerede nu begynder de at reducere hardwareomkostningerne i USA og Japan. Ikke at der er noget overraskende i at de gør det. Det har, som sagt, været planen hele tiden. Redigeret af Naiera - 24-Marts-2007 kl. 11:26 |
|
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Sendt: 24-Marts-2007 kl. 12:16 |
Jeg tror så at jeg har forstået det. Jeg har i hvert fald forstået at vi er uenige - fint nok, det er jo det en debat går ud på, kedelig hvis alle er enige. Men vi sidder jo alligevel i hver sin ende og fyrer klicheer af, mig selv inklusive. Du siger at på nuværende tidspunkt kører de fleste spil faktisk - I beg to differ, og siger at vi endnu ikke er over 50% FULDSTÆNDIG FEJLFRI kompatibilitet, faktisk langt fra, hvilket jo kan læses sort på hvidt ud fra Sony's egen liste. Du er stålsat overbevist om at Sony i løbet af sommeren på magisk vis får tryllet en programstump ud af ærmet som sikrer noget nær 100% bagudkompatibilitet med samt opskalering til 1080p og indbygget Nespresso maskine. Igen er jeg uenig, da jeg i så fald ville mene at den kode burde være tilgængelig allerede i en betaversion, og derudover har de ringeste erfaringer nogensinde hvad angår Sony og patches. Mit væddemål står under alle omstændigheder stadig ved magt. Jeg er stadig af den overbevisning at Sony har sparket til hjørne i den tro at vi alligevel løber ud og køber skidtet. Om et år eller to er der jo alligevel ingen der spiller PS2 spil længere, så why bother with us Europeans, der i øvrigt lige får lov at bløde mere end 2.000,- ekstra for skidtet. Men mon ikke Sony havde solgt nogle flere maskiner hvis de havde solgt os det samme stykke hardware de havde lovet fra start? Jeg ved i hvert fald at de ville have solgt en maskine mere.... |
|
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Sendt: 24-Marts-2007 kl. 12:24 |
Sony HAR jo sagt fra starten af at de vidste folk ville rende ud og købe maskinen uanset prisen og de har jo fået ret (igen). Der er jo ingen af os der ved hvad den opdatering består i. Det kan være de kun skal indsætte en smule kode til hvert spil, det kan være de skal bruge nogle stuper kode his og her eller det kan være de skal noget helt tredje for at få spillene til at virke. Og hvis det er noget de vil gøre løbende, så kan det sagtens komme til at virke. Tror folk skal være glade for de overhovedet forsøger at gøre ps3 kompatibel med ps2 spil De kunne også havde sagt fra starten af at de ikke gad bøvle med det fordi det ville være for svært og dyrt på PS3 og der ville stadig være lige så mange der gik ud og købte den. |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 24-Marts-2007 kl. 14:18 |
Nej, det har du ikke! Hvis du havde forstået det, så ville du ikke skrive sådan noget bavl, som at de har droppet PS2 kompatibiliteten. Det har de ikke! Det er FAKTA at de ikke har droppet det. Det sker bare på en lidt anden måde, og som bevist med den lange liste af kompatible spil, som kun bliver længere med tiden, så er det på ingen måde så slemt som du vil have det skal være. Sony har aldrig lovet 100% bagudkompatibilitet, for det er umuligt. PS2 kørte heller ikke ALLE PS1 spil. |
|
Mike S.
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
Sendt: 25-Marts-2007 kl. 16:21 |
Det var dog den ringeste anmeldelse de har lavet der - jeg kan slet ikke genkende alle de problemer de nævner.
|
|
Krisgebis
Junior bruger Oprettet: 04-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Sendt: 26-Marts-2007 kl. 11:55 |
Mike S. prøv at tage Sony brillerne af næste gang du læser en anmeldelse af deres produkter.
Naiera, jeg tror ikke du har læst Sony's presse meddelelse omkring deres forandring af PS1/2 emulering. De sagde åbent at ville man spille de gamle spil skulle man beholde sin PS2 og at de IKKE ville gøre et stort nummer ud af at udvide listen af spil der var understøttet af software emulering. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |