|
Pony65's 21:9 stuebio |
Besvar ![]() |
Side <1 131415 |
Forfatter | |
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg sidder stadig og savler over dit højttaler sæt og overvejer at gå samme vej, når jeg engang får biograf bygget op + råd til nye højttalere.
De 2 x 15" subs - hvor meget forskel gør det om du har koblet 1 eller 2 på? Bass skulle efter sigende ikke være retnings bestemt, så hvis jeg kun opnår en ganske lille forandring, overvejer jeg at købe en enkelt fremfor 2. Det må du have leget lidt med også, da de er aktive og du let kan slukke den ene. Gør det meget forskel?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
g
Redigeret af Pony65 - 23-Januar-2015 kl. 00:12 |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Jeg vil være yderst glad for at få æren af at lytte og se dit setup.
Tror jeg har en del at lære inden jeg selv går i gang. Tro mig - konen derhjemme bliver drevet til vanvid over højttaler snakken omkring dit anlæg :-) Lad os lige finde en dag, hvor det passer dig bedst (og hvor naboerne ikke er hjemme)
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
[n
Redigeret af Pony65 - 23-Januar-2015 kl. 00:12 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
Fuck det ser fedt ud. Er subwooferen og højtalerne sprøjtelakeret
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
n
Redigeret af Pony65 - 23-Januar-2015 kl. 00:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 131415 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |