|
Pony65's 21:9 stuebio |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Forfatter | ||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er en mulighed, men så skal jeg til at købe DVD'er og BlueRay film som skal rippes og lægges på en NAS etc. og det har jeg ikke lyst til. Det kan jo blive akutelt når der kan købes film via en media afspiller her i Danmark. Her tænker jeg på når Netflix kommer engang i 2012. Men igen så må jeg jo se hvor de ligger deres undertekster
|
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
|
Jeg ved det godt, men vil ikke bruge penge på en ny film samling. Jeg vil gerne købe ( leje ) film via f.eks. Yousee Cinema eller hvis der fantes andre online. Venter på Netflix eller andre hvor jeg kan leje den film jeg gerne vil se
|
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
|
MEN på VOD kan man da ikke flytte undertekster hvis jeg husker rigtig.. Men du ser måske uden tekster
![]() Redigeret af McNiklas - 21-December-2011 kl. 20:05 |
||
![]() |
||
|
Undertekster på VOD ligger også i "black bars" det er rigtigt, og ja jeg ser ofte film uden tekst. Men med HD film er teksterne soft code så der ligger de fast, og du kan ikke se en film med halvdelen at teksterne synlige ( hvis 21:9 vælges ) det er for forstyrrende
|
||
![]() |
||
|
På Yousee boksen programplads 65 ligger der en kanal der hedder TCM (Turner Classic Movies) underteksterne der ligger fast uanset hvilket format eller størrelse på billedet du vælger.
Hvorfor kan det ikke være sådan på alle programmer ? Er der nogen der ved det ?
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
Køb dog en billig Philips bd-afspiller og lej dine film.
|
||
![]() |
||
|
Jeg har ikke lige mulighed for at leje film og det er ikke hvad jeg ønsker, samt alt besværet med at hente og aflevere. Når nu muligheden er der teknisk i dag for at leje film så er det lidt træls at det ikke kan bruges. Når nu TCM kanalen kan håndtere det hvorfor så ikke alle programmer !
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
|
Brug lovefilm - ok priser og man skal ikke ind i en blockbuster for at hente og aflevere filmene. De bringes til din dør og du afleverer dem i en rød postkasse. Velkommen til det nye årtusind
|
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
|
Som de andre nævner, brug lovefilm. Jeg har brugt dem i et stykke tid nu og er godt tilfreds. Hvis filmen ikke virker, melder man det og en ny er på vej med det samme imens man har de andre film. (mit tilfælde 3 ad gangen)
|
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
|
Jeg vil gerne undgå fysisk medie
|
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1485 |
|
Overvej at skifte job. Bliv Pirat!!! :) God jul....
Redigeret af Supergris - 22-December-2011 kl. 16:56 |
||
![]() |
||
|
Nej tak, men god Jul til dig også.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |