recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pony65's 21:9 stuebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pony65's 21:9 stuebio

Besvar Besvar Side  <1234 15>
Forfatter
Besked
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Du må da vist bare ud at investere i en media-afspiller! Måske der ligger én under træet d. 24.???

Det er en mulighed, men så skal jeg til at købe DVD'er og BlueRay film som skal rippes og lægges på en NAS etc. og det har jeg ikke lyst til.

Det kan jo blive akutelt når der kan købes film via en media afspiller her i Danmark. Her tænker jeg på når Netflix kommer engang i 2012. Men igen så må jeg jo se hvor de ligger deres undertekster
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Det ser sku godt ud med 21:9..  Men måske ikke så fedt uden en blu-ray afspiller der kan flytte underteksterWink 

Jeg ved det godt, men vil ikke bruge penge på en ny film samling. Jeg vil gerne købe ( leje ) film via f.eks. Yousee Cinema eller hvis der fantes andre online.

Venter på Netflix eller andre hvor jeg kan leje den film jeg gerne vil se
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Det ser sku godt ud med 21:9..  Men måske ikke så fedt uden en blu-ray afspiller der kan flytte underteksterWink 

Jeg ved det godt, men vil ikke bruge penge på en ny film samling. Jeg vil gerne købe ( leje ) film via f.eks. Yousee Cinema eller hvis der fantes andre online.

Venter på Netflix eller andre hvor jeg kan leje den film jeg gerne vil se

MEN på VOD kan man da ikke flytte undertekster hvis jeg husker rigtig.. Men du ser måske uden teksterSmile

Redigeret af McNiklas - 21-December-2011 kl. 20:05
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 20:13

MEN på VOD kan man da ikke flytte undertekster hvis jeg husker rigtig.. Men du ser måske uden teksterSmile

Undertekster på VOD ligger også i "black bars" det er rigtigt, og ja jeg ser ofte film uden tekst.

Men med HD film er teksterne soft code så der ligger de fast, og du kan ikke se en film med halvdelen at teksterne synlige ( hvis 21:9 vælges ) det er for forstyrrende
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 20:35
På Yousee boksen programplads 65 ligger der en kanal der hedder TCM (Turner Classic Movies) underteksterne der ligger fast uanset hvilket format eller størrelse på billedet du vælger.

Hvorfor kan det ikke være sådan på alle programmer ?

Er der nogen der ved det ?
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 21:09
Køb dog en billig Philips bd-afspiller og lej dine film.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Køb dog en billig Philips bd-afspiller og lej dine film.

Jeg har ikke lige mulighed for at leje film og det er ikke hvad jeg ønsker, samt alt besværet med at hente og aflevere.

Når nu muligheden er der teknisk i  dag for at leje film så er det lidt træls at det ikke kan bruges.

Når nu TCM kanalen kan håndtere det hvorfor så ikke alle programmer !
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 23:06
Brug lovefilm - ok priser og man skal ikke ind i en blockbuster for at hente og aflevere filmene. De bringes til din dør og du afleverer dem i en rød postkasse. Velkommen til det nye årtusind
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 09:26
Som de andre nævner, brug lovefilm. Jeg har brugt dem i et stykke tid nu og er godt tilfreds. Hvis filmen ikke virker, melder man det og en ny er på vej med det samme imens man har de andre film. (mit tilfælde 3 ad gangen)
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Velkommen til det nye årtusind

Jeg vil gerne undgå fysisk medie
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 12:54
Overvej at skifte job. Bliv Pirat!!! :) God jul....

Redigeret af Supergris - 22-December-2011 kl. 16:56
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Overvej at skifte job. Bliv Pirat!!! :? God jul....

Nej tak, men god Jul til dig også. 
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 15>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu