|
Pop op vinduer |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:02 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Hvilke problemer er det? Når jeg skriver fra min PC er det altid via FF.
Adblock hindrer vel ikke pop-up viduer? Den spærrer bare for at vise visse sider. Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Blokering sat til "alle" det har jeg prøvet. Det gav mig så problemer med netbank login. IE10 problemet har jeg haft et par måneder.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Der kommer ikke noget frem i skrivefeltet via Firefox. Det kan selvfølgelig være et periodisk problem med Firefox via min pc :-)
Chrome og IE10, intet problem. Jeg tror, at du har ret i, at adblock måske kun hindrer visse sider.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Jeg tror at din computer er lettere "snavset"med de problemer du har...
Klaus |
||
![]() |
||
|
Nu har jeg hentet Pop-Up Stopper Free Edition, så vender jeg tilbage om det virker
![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Det er den forkerte Adblock, du har hentet. Brug denne her til Chrome: https://code.google.com/p/adblockforchrome/ Og gør som Pony65 foreslog: Chrome + adblock ( samt deaktiver Java ) Brug kun EI ( m/Java ) til bank og E-boks Du har kun brug for Java til NemID - ikke andet. Så hold det i IE10, og brug Chrome til resten. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Den med Java og NemID, vil jeg tage til efterretning - og måske overveje resten.
![]() |
||
![]() |
||
|
Nu kører Chrome bare - men sponsorerne for recordere.dk, dem kan jeg ikke se mere via Chrome.
P.t. ser det ud til at jeg kan lukke af og på for Pop-Up Stopper, så jeg kan bruge Netbank via IE10
![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Det er jo det Adblock gør - blokerer annoncer. Det kan stilles for hver side - jeg ved ikke hvordan i Chrome - men i Safari klikker jeg på Adblock ikonet og vælger "Benyt ikke på denne side" |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Venstreklik op i ikonet - aktiver eller bloker for denne side. Tak!
|
||
![]() |
||
|
Jeg har lige lukket op for computeren og skriver p.t. via Chrome. P.t. ser det ud til at pop op vinduer er der igen. Det ser ud til, at når computeren startes op igen, så skal Adblock kobles til igen
![]() Redigeret af tonice25 - 20-Juli-2013 kl. 10:02 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |