|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 23-August-2007 kl. 23:16 |
|
hvordan finder jeg min : smtp og POP3 adresser til Gmail så jeg kan hente dem ned til Outlook(Windows Mail)
Hilsen Lasse Højlund |
||
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Du går ind i Indstillinger->Videresendelse og POP
Så følger du vejledningen, der giver en meget nøjagtig instruks i, hvordan man gør ![]() Venligst Søren |
||
![]() |
||
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
Jamen jeg skal indtaste en ''Indgående Post(POP3)'' Og ''Udgående Post (smtp)''. der ved jeg ikke hvad jeg skal skrive |
||
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?
|
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
|
En Google søgning på: gmail outlook express, gav følgende link med en detaljeret vejledning, som også besvarer dit spørgsmål: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answe r=13276 Peter |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |