|
Popcorn C200 + USB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fresnobob ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 11:49 |
Hej med jer
Er ny i dette fora, så håber jeg rammer den rigtige gruppe. Har ledt forgæves efter en måde at koble en USB sammen med popcorn Hour C200, hvor jeg kan bruge den nye opdaterede software, altså hvor jeg bare kan trykke på Audio knappen på remoten og dermed bruge popcorn brugerfladen. Kan nogen hjælpen På forhånd tak. BoB
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej og velkommen til.
Forstår ikke helt problemet du forbinder USBen til et af USB stikkene og bruger remoten.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Fresnobob ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemet er når jeg bruger NMJ, så bliver jeg tvunget til at lave en ny NMJ på USB HD og ikke gennem den interne HD.(altså 2 NMJ)
Jeg kan godt få NMJ på USB HD og det har så taget maskinen 2 dage om at opdaterer de ca. 2200 CDér som jeg har lagt på. USB HDén arbejder så langsom at det næsten er umuligt at bruge den NMJ der er på USB HD.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |