|
Popcorn C-300 hjælp søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
miedwinter ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2012 kl. 20:17 |
Hej alle
Dagen igår var min fødselsdag og havde brændende ønsket mig en popcorn c-300, da min aldrende a-110 ikke var nær så spændende mere Mit dejlige kæreste overraskede mig så med sådan en fætter og det hele var jo lækkert nok smuttede en 2 Tb sata disk i dyret og her bliver det så lidt kompliceret jeg kan høre den starter op men kan ikke finde et menu punkt jeg kan formatere disken og gøre den klar, så jeg kan ligge ting over på den Nogen der har styr på dette ?
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil råde dig til at først opdatere til den sidste firmware først (ved ikke hvilken den er shipped med) .
Du skal desværre lige formatere i ext3 først, lettest med gparted tjek deres Wiki ud : http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/Main_Page Derefter er det under setup/indstillinger. Hvor i landet kommer du fra (hvis du skulle have fysisk hjælp) venligst og velkommen til. Lennart |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
miedwinter ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 6 |
Hej Lennart
den er opdateret men der er som om den ikke kan finde harddisken kommer fra sjælland af, men skal til jylland i påsken, eller både jylland og fyn
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Fra side 66 ,i manualen som du kan hente/se her : NMT
maintenance/nmt wizard . men det anbefales stadig at formatere i ext3 ,selv om du kan få det til at vir ke i fat32 og ntsf. |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Hej igen
Har skam været inde og tjekke og det punkt har jeg slet ikke under maintenance ? Ama'r er i Eve men hvor bor du i den virkelige verden heh ? :)
|
|
![]() |
|
Ama'r !
![]() Redigeret af len61 - 30-Marts-2012 kl. 15:45 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
hehe nåh ja for den da :)
nu forsøger jeg mig lige med en anden harddisk og laver den samme nummer, ville jeg sku blive glad for lidt hjælp IRL ;) Starter gerne raceren og kigger ud en dag du har tid ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |