|
Popcorn C-300 med bd drev ELLER ekstern blu-ray? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Qale ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2009 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2012 kl. 16:31 |
Ja nu er min blu-ray afspiller stået helt af. Den havde DLNA og derfor brugte jeg den til at spille og vise alt fra min NAS.
Jeg er lidt i et dilemma om hvad jeg nu skal købe. Jeg synes nemlig ikke at det andet var helt godt nok til mig. Derfor vil jeg nu have en decideret medieafspiller som er god til det hele. Vil i byde ind på hvad i synes bedst om?: 1) Popcorn-Hour C-300 og så sætte et blu-ray drev i. Og er der nogen som har erfaringer med dette? 2) Boxee og en ganske normal blu-ray afspiller. Tak for jeres tid ![]() |
|
![]() |
|
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ingen erfaring med ovennævnte, men med de få krav du opstiller må en Dune smart B1 da kunne gøre det. Afspille bluray skiver og streame alt fra NAS og så noget billigere end i hvertfald forslag 1
|
|
![]() |
|
Qale ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2009 Status: Offline Point: 31 |
Kravene jeg har er egentlig ikke helt så små endda.
Den skal have god lydkvalitet til afspilning af cd'er. Flot afspilning af blu-ray discs. Nem tilgang til al min musik som ligger på en NAS. Dvs. at menuerne skal være nemme og hurtige at navigere i. Endnu bedre; man må gerne kunne navigere rundt i musikken uden at skulle have tændt for tv'et. Det har jeg set man kan på PH-C-300. På sigt vil jeg gerne lægge film over på min NAS og så tilgå dem. Det skal være med flotte menuer og en masse lir. Det er derfor at jeg har tænkt på PH-C-300. Jeg kan forstå at der nok ikke er så mange der har den, og endnu færre som har smidt et eksternt blu-ray drev i den. Er der nogen som har erfaringer med at sætte blu-ray drev i andre Popcorn Hour? Jeg er nemlig IKKE interesseret i at gå på kompromis med afspilning af normale skiver. Så hellere købe en decideret blu-ray afspiller ved siden af. Det ville bare være fedt ikke at skulle have to maskiner stående. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
jeg havde kortvarigt et blu ray drev i min c-200, det endte dog i et kabinet ved min computer istedet og bliver brugt når jeg ripper film.... tror det er over 6 mdr siden jeg sidst har haft en skive i min blu ray afspiller (Pioneer lx-71).
Bottom line, jeg kunne ikke se eller høre forskel.. i mit setup kører jeg digitalt (HDMI billed + lyd) over i receiveren fra såvel blu ray afspiller samt c-200, jeg skal ikke kunne sige om andre tilslutninger giver andet resultat.
Jeg ville derfor ikke have problemer med at gøre det igen.. jeg har bare helt valgt at droppe skiverne.
Bare husk at vælge et drev som er kombatibelt med c-300.. det er nemlig ikke alle drev som er det.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Tak for svaret. Det gør mig bare endnu mere opsat på at få en multimaskine
![]() At finde et kompatibelt drev til en c-300 er åbenbart en større videnskab. Diverse amerikanske forums melder om store problemer med visse drev. De drev som de erfarer virker er ikke tilgængelige i danske butikker ![]() Der er vel ingen andre som har erfaringer med dette? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |