recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn fryser efter firmware
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn fryser efter firmware

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn fryser efter firmware
    Sendt: 06-November-2010 kl. 12:55
Hej

Efter jeg opdateret med seneste firmware, er min popcorn begyndt at fryse.. Det er træls, jeg har prøvet at købe en ny harddisk og installere alt forfra, men efter 1 time var problemet der igen. Kan man downgrade sin firmware og nmt ????

Hjælp

Oak
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2010 kl. 12:56
Hej

Det er en A-200 jeg har sorry

Mvh

Oak
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2010 kl. 13:19
Hvilken harddisk bruger du?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2010 kl. 13:36
Man kan sagtens downgrade sin firmware, det er blot at installere den gamle firmware på samme måde som du installerer den nye.

Men jeg tvivler på det har noget med firmwaren at gøre.
Typisk skyldes den slags enten for meget varme, eller problemer med disken. Står den et sted hvor der er god luftgennemstrømning omkring den ?
Prøv evt. at starte med at pille låget af den og se om den stadig fryser - samtidig kan du checke at blæseren kører. Hvis den stadig fryser, så pil harddisken helt fra og se om den så kan køre uden at fryse.

Som Nexeren også skriver, hvilken harddisk benytter du ? - der kan måske være inkompatibilitets problemer med nogle af de nyeste diske.
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2010 kl. 13:41
Hej

jeg har været inde og tjekke, jeg har lige købt denne harddisk: segate barracuda 7200 1000 gb st31000528as
og ifølge wiki skulle den være ok. Låget har altid været pillet af og der er ikke varmt. Har ikke haft problemer med den før efter opdateringen. Det jeg kunne mærke ved at føle på harddisken er at den ikke køre. Derfor tænkte jeg, at en ny kunne gøre det...
Men nej Cry

Mvh

Oak
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 09:45
Hej

Lille update.

Jeg har endelig fået den til at kører igen. Maskinen har som tidligere nævt altid stået med låget af, og der har ikke været nogle problemer.
Problemer startede med seneste firmware, og efter at have købt en ny harddisk sat den i og prøvet nye firmware, fik jeg installeret den gammle firmware (se underneden) og nu kører det igen.. 

Firmware Version : 02-02-100428-19-POP-411
NMT Apps Version : 02-02-100318-19-POP-411

Hvad det skyldes med den nye firmware aner jeg ikke, men et eller andet er der galt. Om det er fordi den ikke kan lide den harddisk jeg har, eller netværket aner jeg ikke. Men jeg kører med TDC trådløs router, popcorn a 200 og windows 7 64 bit maskine..

I sin tid oplevede jeg noget lignende med min popcorn a - 100

Oakie

MVH

Oakie
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu