recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn hour a-110 som nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn hour a-110 som nas

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dallian Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn hour a-110 som nas
    Sendt: 29-Januar-2009 kl. 14:36
Hejsa..
Nu når Popcorn Hour a-110 kan bruges som nas server, så ville jeg høre hvor godt den klare jobbet?

Jeg har længe haft i tankerne at købe en popcorn hour a-110 og derefter en nas-server, men nu har jeg så fundet ud af at popcornen også kan køre nas, så er spørgsmålet bare hvor godt den klarer den opgave, hvordan er overførselshastighed og bruger venlighed osv.?

-Dallian
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 15:09

Det er hovedsagligt en media afspiller - NAS muligheden er absolut en biting

Jeg vil ikke anbefale den som egentlig NAS server pga. hastighed o.a.

Køb en dedikeret NAS af ordentlig kvalitet med plads til flere diske, ordentlig køling, bedre NAS software, gigabit interface osv.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Dallian Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Maj-2008
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 10:14
Sådan som jeg har tænkt mig at bruge min nas til, var at have alle mine film og mit mp3 på, men nu da jeg jo så ville købe popcornen, skal jeg jo egentlig ikke bruge en nas til film mere, da de jo kommer til at ligge på popcornen, men ville så kun bruge den til mp3, og der er den vel egentlig fin nok ikke?

Umiddelbart til det forbrug jeg har lige nu, er den vel fin nok, ikke??

Mvh
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 13:33
DU skal være opmærksom på at en intern hdd i PopcornHour vil udvikle en del varme og alt efter hdd-modellen larmer mere end afspilleren uden hdd! Og musikafvikling er ikke PopcornHour's force. Men måske findes der applicationer til det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu