|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Komplett har den til 2895,-
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=345686 Jeg afspiller fra en server, så jeg har ikke selv en disk i mine 2 TViX'er, men Samsung Spinpoint F1 er tidligere blevet anbefalet og jeg har da også et par af dem selv. De hverken larmer eller bliver særligt varme. Redigeret af hedberg - 02-Oktober-2008 kl. 15:42 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
CDON.DK har den til 2819,- http://cdon.dk/hjemme-elektronik/dvico_tvix_hd_m-6500-897889 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Jeg bruger en Samsung Spinpoint 1 TB i min Tvix. Det giver ingen varmeproblemer selv om den spiller en hel aften.
FW 1.3.52 F |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Ikke mig bekendt (jeg bruger dog kun NFS...), men efter nogle firmware opgraderinger kan det være nødvendigt at slette og genoprette NFS og SMB shares. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej hvis man har tvix 6500 og indbygget hd , kan man så smide film fra usb og direkte ind på disken i 6500. hilsen agger
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener godt at man kan kopiere filer inde i GUI'et. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
Hvilken NAS server kunne evn. bruges til TViX HD M-6500A så kan man jo streme sine film til den, i stedet for en hardisk i den.... og så kunne man måske også streme til sin PS3 , og pcer samme tid nemlig, hvilken en skal man så købe hvis det er , og helst billig.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Synology skulle være rimeligt populær. Men næsten alt hvad der bruger enten SMB (Standard Windows fildeling) og/eller NFS (Typisk Unix/Linux miljøer). burde fungere fint med TViX (og NMT for den sags skyld). Der er del tests af forskellige NAS på http://www.mpcclub.com/ |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej jeg var lige forbi nogle tråde hvor nogle af jer skrev om tvix m 6500 og nogle små problemer med varme og så videre. de problemer i skrev om er de løst i firmvare , tråden var sidst set i marts så der er vel sket noget siden. hilsen agger |
|
![]() |
|
![]() |
Det var et problem i de første enheder. Det kom af at DViCO ikke havde overvejet at folk ikke ville montere harddisk i dem. Når man ikke havde en disk monteret, så virkede luft cirkuleringen dårligt og det gav varme problemer. Et workaround var at montere en disk og lade være med at slutte den til. Der var også nogle andre problemer med v1 enhederne, som f.eks at uret ikke fungerede særligt godt, så DViCO rettede fejlene og f.eks satte de også en kølerippe på Sigma chippen. Dernæst ombyttede de alle de gamle enheder gratis til den nye model. I denne model er der monteret en plastik kasse som fylder det samme som en harddisk. Jeg har ikke hørt om varme problemer siden. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Jeg var med fra starten, som Hedberg, og kan bekræfte ovenstående
![]() |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
![]() |
hej ok tak for svar så nu er jeg tæt på at være overbevist hihi. hilsen agger |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |