|
|
Besvar ![]() |
Side <1 31323334> |
Forfatter | ||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Det betyder at Youtube kommer tilbage til popcorn 200 serien som en flash application under apps interfacet (der hvor der også er weatherbug osv.)
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
Men det er rigtigt forstået at der ikke er nogen dato på det endnu ikke? Det eneste jeg har kunne finde frem til er at det måske kommer sammen med den nye UI.men det har jo været undervejs i mange måneder, og hvis de skifter til et nyt SDK med den nye firmware, så er det nye UI vel endnu længere væk....?
|
||
![]() |
||
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Jeg er stadig glad for min - den siger ikke en lyd, og har ikke oplevet nogen performance forandringer. Som jeg sikkert har skrevet tidligere, så er den nu som den burde være fra starten (lidt ligesom at opgradere sin iphone 3gs til iphone 4
![]()
Lyder spændende, men jeg har stort set ikke brugt de apps der allerede ligger på maskinen så jeg er lidt i tvivl, betyder det at alle (også os uden hdd og nmt apps i vores pch) får youtube på popcornmaskinen?
![]() |
||
Mvh. Allan
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Alle får det, de ligger som en del af firmwaren og er ikke afhængig af intern HDD eller NMT apps
De er heller ikke afhængige af hverken den nye SDK eller den nye UI, så uanset hvordan det går på disse fronter så kommer denne Youtube app såsnart de er færdige med at kode den - jeg har desværre ingen tidsramme.
|
||
|
||
![]() |
||
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
Men det er lidt typisk at de annoncere det længe før de ved hvornår den er klar ikke.
her tænker jeg specielt på den nye UI.
|
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
WEeeeeeeeee så fik jeg købt en Popcorn Hour A-200 og indtil videre er jeg super glad for den~~! Har kun kunne lege lidt med den igennem en ekstern hdd, da jeg ikke har modtaget den 2TB hdd jeg vil sætte i endnu ^____^
Udover at dele min glæde kan jeg jo passende spørge hvad de forskellige ejere her på forummet syntes er den bedste "jukeboks" til maskinen? Og hvad der ellers er af "must" apps som ikke automatisk følger med
![]() |
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
|
Tillykke med dyret.
Jeg tror det mest populære er yamj og unique skin creator. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76375&PN=1&title=organiser-dine-film-p-nmt-yamj-tips-og-triks
|
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
|
Går ud fra det også virker på a-200 efter som den hardware mæssigt er stortset identisk med c-200
Kræver lidt tålmodighed at sætter op hvis man ikke har rodet med sådan noget før, men det er besværet værd. Redigeret af Aim - 01-Juli-2010 kl. 21:21 |
||
![]() |
||
voegel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
|
HELT sikkert YAMJ med aeon skin, gonzalus lowlist 75%, gonzalus flag pack og blue hover up.
Du finder scripts på www.networkedmediatank.com.
Der er også mange andre :)
|
||
Samsung LE46A966
Pioneer VSX-921 Jamo S606 HC3 sæt Popbox V8 D-link DNS-323 nas with funplug D-link dir-655 XTREME N router Ubuntu 9.10 64bit, Intel Core 2 Duo 2.2Ghz, 2GB DDR2 RAM, 6 TB |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
Blev først lige færdig igår med endelig at lægge mit mediebibliotek over på den nye interne hdd (allerede mindre end 200gb tilbage på den nye 2tb hdd
![]() |
||
![]() |
||
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
|
Kan den bitstreame HD Lyd ? Synes jeg har fundet lidt forskellige svar med at den kan og det skulle komme i en firmware ?? Kan den derudover spille dts 5.1 .wav filer ? Er ved at blive små hooked på denne, men det er altafgørende for mig om den kan disse to ting :) |
||
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja den kan bitstreame HD audio - men ja først fra næste firmware som er på vej.
Ja den kan spille dts 5.1 .wav filer |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 31323334> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |