recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn hour A200 hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn hour A200 hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
donbirk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn hour A200 hjælp
    Sendt: 11-Marts-2010 kl. 08:33
Hjælp hjælp...:-(
 
Jeg har købt en popcornhour a200 box, jeg syntes den er ret svær at gå til selv man er lidt IT-Nørd.
jeg har hentet "yet another movie Jukebox" og lavet et index af alle mine film.
 
Det virker mega fint hvis jeg laver det på en usb harddisk, det bliver vist flot i 3d covers og det hele (med redefined skin på).
 
nu er tanken jo da alle mine film ligger på min NAS server at jeg vil linke den til popcorn hour boxen
derfor lavede jeg et totalt index på mit share der.
 
dvs. jeg skriver
 
 
det går bare som smurt den hente alt fanart indexerer osv.. på nas boxen kan jeg også tilgå mit share og den viser flot covers og info om film som den skal... men.. man kan ikke afspille filmen.
ved nærmere eftersyn kan jeg se at linket til filmen ikke passer, men jeg ved heller ikke hvad jeg skal rette det til.
 
min NAS servers share kræver naturligvis username og password, derfor har popcorn hour boxen mappet dette share som nu hedder \\film
da det jo er umuligt at tilrette 248 xml filer manuelt (som bliver lavet for hver film) så må man da næsten kunne løse dette når man generer index på filmne?
 
alt hjælp tages imod med kyshånd, jeg er så ked af at det ikke virker :-( jeg kan ikke rigtig finde info om det andre steder.
 
mvh
Jesper
 
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 08:49

Velkommen til, der er tips til hvordan du retter dine links til i yamj i denne tråd http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76375&PN=1&title=organiser-dine-film-p-nmt-yamj-tips-og-triks 

Mvh

René
Til top
donbirk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 08:51
1000 1000 tak, wow! det er præcis det jeg skal bruge, takker mange gange for hjælpen :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu