|
Popcorn Hour a200 læser mapper på NAS forkert |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maso ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-August-2005 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2014 kl. 22:21 |
Hej
Jeg har igennem to år brugt min Popcorn Hour A200 sammen med mine ReadyNas. Det har stort set fungeret problemfrit siden opsætningen. Pludselig sker der noget underligt - når jeg klikker mig ind i mappestrukturen på NAS fra A200 viser den flere mappenavne som "NULL". Desuden opdatere den ikke længere flere af mapperne i forhold til indhold. Eksempelvis viser den en gammel filliste i en af mapperne som er flere uger gammel. Jeg kan ikke få den til at opdatere listen i en pågældende mappe. Desuden fortæller den mig, at flere mapper er tomme, selvom at de ikke er det. Derudover en mærklig ting - i starten af mappestrukturen kan jeg enten vælge "browse folders" eller "video" Selvom jeg bevæger mig ned i den samme mappestruktur, viser den to forskellige billeder? jeg har prøvet med genstart af A200 og server men uden held. Nogen, som kan hjælpe mig videre? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |