|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hamse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2007 Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 17-September-2010 kl. 22:09 |
Setup:
Popcorn Hour A-200. Kører med usb stik til apps og en intern WD 2TB i NTFS som lager... Den er tilsluttet min Onkyo 876 via hdmi. Kører nyeste firmware på A-200. Lyd settings har jeg sat til digital (raw) og 5.1 Problemet er afspilning af musik. Når jeg afspiller enten mp3 filer eller FLAC fra maskinen er der meget støj på. Problemet er der kun ved afspilning af filerne med A-200. Hvis jeg streamer fra A-200 til min PC er der ingen problemer... Film er der ingen problemer med! Kan afspille mkv samt bluray og lyden er som den skal være... Andre der har oplevet dette? Redigeret af hamse - 17-September-2010 kl. 22:26 |
|
Samsung M86
Anthem MRX-500 XTZ 99.36 XTZ 99.25 Jamo E6 Sur XTZ 99W12.16 Yousee Hd-box |
|
![]() |
|
![]() |
Har selv fået løst problemet. Havde skruet op på +15 på A-200... vidste ikke at det ville have denne effekt...
Synes dog stadig ikke at lyden er helt i top... Nogen forbedringer som laves på denne front? |
|
Samsung M86
|
![]() |
|
URTH4 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Lige et andet spørgsmål til dig Hamse.
Hvordan har du fået dine apps over på din usb stik? Og hvor henter jeg apps'ne henne? Og er der noget specielt jeg jeg skal gøre? Hvorfor bruger du usb stik til apps, og ikke intern hdd?? Har læst og læst på NMT wiki, og der står bare at apps kan downloadeds, men hvor? |
|
![]() |
|
![]() |
Grunden til at jeg bruger USB stik er fordi Popcorn hour har problemer med min model af WD. Den virkede fint i starten, men begyndte at fryse.
For at benytte usb tog jeg min hdd ud, satte usb stik i (skal være min. 2 gig), gik ind i settings og kørte setup wizard. Derefter smed jeg min Hdd i igen formateret i ntfs format. Ekstra apps kan du hente dette lille program: http://www.nmtinstaller.com/?p=download |
|
Samsung M86
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |