|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
Cragamon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2011 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Ja det er jo en kæmpe fordel må man sige
|
|
![]() |
|
Cragamon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2011 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Men hvordan virker det sådan rent teknisk ? kan man køre torrent client på sin dune eller gemmer man bare på den hardisk der ligger i dunen når man køre torrents på pc ?
|
|
![]() |
|
snadepind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2010 Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Jeg aner ikke hvordan torrent klienten virker. Mon ikke der er et web interface man skal tilgå med Internet Explorer.
Når jeg har en ny fil, så ligger jeg subs på dansk og engelsk ved. Jeg formaterer filnavnet, lægger et jpg cover ved samt en nfo med IMDB link til afsnittet/filmen. Dette skyldes, at jeg synes Rich UI er blæret og gerne vil kunne læse info om mine filer og sortere dem ud fra eksempelvis imdb rating og holde styr på hvilke ting jeg allerede har set øverste video. Det var sammen med HD lyd understøttelse min nummer 1 grund til at udskifte den gamle wdtv gen 1, der kun kunne vise et billede i en windows visning.
Redigeret af snadepind - 05-Marts-2011 kl. 22:33 |
|
Pioneer LX5090H (Bumtious)
Pioneer VSX-919-ASK, XTZ 99.36, XTZ 99.26 Shielded PS3 + Popcorn Hour A-200 Movieka Alu Edition + Samsung Yousee Box Sonos CR200+ZP90+ZP120, B&W DM 602 S3, Verbatim NAS. |
|
![]() |
|
![]() |
Den øverste video viser de her menuer man kan bladre rundt i men det kan man vel også på dune ?
|
|
![]() |
|
snadepind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2010 Status: Offline Point: 135 |
![]() |
God formiddag igen. Gik kold i nat :-)
Jeg er ret sikker på, at Dune ikke har et interface ud af æsken, der kan vise oplysninger om dine filer fra imdb og tillade dig at lade efter film sorteret efter genre, imdb rating etc. Men der findes sikkert et Open Source alternativ a la YAMJ som man kan bruge. (men det er overhovedet ikke nær så smart). Alle de præsentationslag man kan smide på de store mediebokse afhænger af at der er implementeret en browser på boksen - for så kan man genererer en filstruktur af HTML filer, der fungerer ligesom en hjemmeside. Jeg er lidt misundelig på den Android app til Dune. Ved ikke om man kan få tilsvarende til Popcorn, da jeg ikke har en Android telefon. Men en fuldt tastatur giver nogle andre muligheder for at styre og særligt lede efter sin ting - det gad jeg faktisk godt at have.
|
|
Pioneer VSX-919-ASK, XTZ 99.36, XTZ 99.26 Shielded PS3 + Popcorn Hour A-200 Movieka Alu Edition + Samsung Yousee Box Sonos CR200+ZP90+ZP120, B&W DM 602 S3, Verbatim NAS. |
|
![]() |
|
![]() |
Her er en video med Dune interface lige ud af boksen. Synes der blev nævnt noget om hastighed i menuerne var bedre på Dune. Det kan jeg slet ikke få øje på. De er måske en smule bedre end WDTV, men det er IKKE et kvantespring.
|
|
|
![]() |
|
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() |
tænkte på hvad med rapidshare og usenet ?
kan man godt smide sin mobile harddisk til den der dune og så bare afspille hd film fra den ? den skal ha strøm genne usb. ? oh hvordan er over førsel fra usb til den interne hd?
og hvad er forskellen mellem
HDi Dune Base 3.0 og DUNE-HD-SMART-H1og der versioner har de det samme indhold som de andre dune players altså ram og processor og det? Redigeret af ridderen - 05-Marts-2011 kl. 15:28 |
|
![]() |
|
![]() |
1) Rapidshare+Usenet. Popcorn Hour kan køre applications, så du kan måske finde en ikke officiel app. Jeg tror ikke Dune og WDTV har hverken download station eller apps. Men andre kan måske byde ind. 2) Hd film fra mobil USB med strøm fra porten kan du både på WDTV, Popcorn og Dune. 3) Kopier fra USB til intern hd skulle være muligt Men sidste link påpeger, at det går en smule langsomt. Det er sikkert det samme for både Dune og Popcorn. De bruger samme chip og har begrænsede hestekræfter under hjelmen.
|
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
nu står jeg også i den situation at jeg står og overvejer sådan en mediecenter løsning. Men jeg har haft kig på boxee box og den nye iomega boxee tv. hvordan er de iforhold til alt det andet på markedet. mit budget er ca 2k. :)
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
Lars.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hej ville lige hjælpe dig her inden du evt køber en WD TV HD Media Player
Kan se der er folk der skriver du burde købe en WD TV HD Media Player. Det bør du ikke da WD TV HD Media Player er den gamle version som ikke kan afspille MKV filer. Her er et link til den. http://www.wdc.com/en/products/wdtv/ Den du skal bruge er Western Digital Live HD Mediaplayer Den æder alt hvad du kaster i den er for det første grå og ikke sort som den gamle. Den æder alt hvad du kaster i den bla MKV og så understøtter den også DTS lyd. Her er et link til den. http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=330 Der er også en Western Digital Live Hub 1 TB mediecenter. Denne kan det samme som Western Digital Live HD Mediaplayer men har også en HD på 1 TB i sig. |
|
![]() |
|
![]() |
Min WDTV havde ellers ingen problemer med at spille MKV. Den kunne ikke afspille ret mange 1080p flydende, men mkv var ingen problem og 720p overhovedet intet problem. Men det er naturligvis også den nye WDTV live jeg har anbefalet.
|
|
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() |
Jep har selv en WD tv live - og den klarer alt efter jeg fik den nyeste software i, også dvd-menuerne er kommet med...
Meeeen den kan ikke klare de nye DTS-master og hd lydformater, så må indrømme at min næste investering bliver også en dune, dog en "hd smart b1" pga prisen(2400) og at jeg ikke har noget at bruge den interne disk til, samt at den fylder væsentligt mindre end max modellen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |