|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
reaper ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Randers Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Hejsa Jeg overvejer at købe 2x Popcorn Hour A-210 her i starten af det nye år, som skal erstatte min gamle A-100 og A-200, i hendholdsvis soveværelset og i stuen. Jeg har været rigtig glad for min A-100, bortset fra den manglede DTS lyd via hdmi, men var noget skuffet over min A-200 mest pga den larmene blæser. Jeg har også haft varme problemer med den, så jeg har faktisk boret huller i den lige over blæseren, så varmen bedre kunne komme ud. Men kan jo se at denne nye model er kommet uden blæser og med aluminiums cover, og den ser også rigtig lækker ud :) Men jeg vil gerne lige høre, er der nogen af jer som allerede har en? Hvad synes i i så fald om den? Hvordan er den med varme osv? Jeg kan se man kan få den hos dustin til 1.983, men det synes jeg er lidt dyrt når den kan købes for 199$ (ca 1.123) hos www.popcornhour.com. Hvad render det op i med told/fragt osv hvis man bestiller direkte? Kender i til andre steder (i europa evt) man kan få den? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Moms 25%, told er vist et par procent, og så er er et fortoldningsgebyr på ca 150 kr. Vent eventuelt til komplett.dk får den i deres butik. De sælger A-200 for 1549 så jeg kan ikke tro at de vil tage næsten 2000 kr for A-210. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
reaper ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Randers Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Ja okay, så render det op i en 1550-1600 alligevel, hvis man bestiller direkte. Jeg prøver at holde øje med komplett.dk og de andre lidt endnu :)
Redigeret af reaper - 29-December-2010 kl. 09:31 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Gæt på slutpris for et stk popcornhour fra usa:
240$ inkl fragt => 1.350 kr +10% i told => 1.485 kr (gæt på told sats) +25% i moms => 1.856,25 kr +155kr i gebyr => 2.011,25 kr |
|
![]() |
|
jokerdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Dustin har da fået den
|
|
Mikkel
|
|
![]() |
|
![]() |
Gad jeg også at vide. Blev det droppet igen? Der er jo den uofficielle, men vil hellere vente på en offciel version, hvis der er noget på vej.
|
|
![]() |
|
emche ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Er der nogle som ved om man kan købe en Popcorn maskine i en butik, eller er det kun over nettet?
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
llink med mulighed for at se film direkte fra RAR og indbygget bittorrent klient er vel stadig Popocorn only ikke eller er der andre afspillere som også kan noget ligende? DUNE?
|
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
![]() |
Nu kan man købe et officelt "Popcorn Hour A-210 Aluminum Chassis Upgrade Kit"
Spørgsmålet er bare om den dukker op i en dansk eller eu butik et sted.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
tak for info, har lige bestilt 2 stk til børnenes a-200.. bliver rart at slippe af med den blæser...
bestilte fra deres hjemmeside
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
okay, nice.
Overvejer det også, synes bare det er lidt dyrt med levering. Subtotal:USD 32.99 Denmark Shipping: USD 32.00 Men er det så inkl dk moms? |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
@reaper: Med told, moms og PostDK gebyr lander du vel omkring en 600kr for sådan en sjover.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |