|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
et godt lille link til dem der spekulerer på told osv. http://www.postdanmark.dk/contentfull.dk?content=/cms/da-dk/faq/faq-category9524.htm&menufile=
evt. kan man jo købe på ebay og så få sendt som pakke, eller købe den af en englænder?? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Så fik jeg mit a-200 til a-210 upgrade kit til børnenes a-200.
der er en how-to-install her http://files.syabas.com/popcornhour/download/PopcornHour_A-210_upgradekit_A3.pdf Jeg satser ikke på det er så svært
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
rhsin: Blev det dyrt med told, moms og gebyr?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg har lige fået dem ind af døren i dag, 2stk stod i 650,- kr inkl. fragt eks told + moms, leveret af DHL express på 1,5 dag fra hong kong så det gik hurtigt.
men regner da med der kommer regning på omkring 300,- kr for moms told og evt gebyr for fortoldningen.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
reaper ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Randers Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Btw. jeg skrev til dustin for at høre om de regnede med at få den ind i deres sortiment, men de svarede tilbage at deres distributør af Popcorn Hour ikke kan skaffe kittet.
|
|
![]() |
|
![]() |
så er kabinetterne skiftet, det var rimeligt let, og tog vel 15 min pr kabinet... dejligt at slippe for den blæser
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |