|
Popcorn Hour A-300 eller den WD Live TV |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fik aldrig svar på de ting. Men efter at have set nogle video´r på Youtube af Popcorn A-300 vidste jeg bare, at det var den jeg måtte have. Så håber jeg bare jeg kan finde ud af den
![]() MVH
Steen
|
||
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV DENON AVR-X3300W Reciever Samsung H8900N Blu-Ray Xbox One X, PS4 1Tb Qnap TS-119, SONOS ZP90 Zoneplayer, SONOS BR100 Zonebridge, 2 x SONOS Play 1 |
||
![]() |
||
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
|
Hejsa
Nu har jeg prøvet at rippe et par film med DVDFab. Kan så se den laver en mappe med title navn, og i den er der så 2 mapper en der hedder VIDEO_TS, og en der hedder AUDIO_TS. I VIDEO_TS er der en masse filer, men AUDIO_TS mappen er tom. Er det normalt, eller gør jeg noget forkert ?
Er det for øvrigt ikke også underligt, at programmet skriver det fjerne dts audio ?
MVH
Steen
|
||
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV DENON AVR-X3300W Reciever Samsung H8900N Blu-Ray Xbox One X, PS4 1Tb Qnap TS-119, SONOS ZP90 Zoneplayer, SONOS BR100 Zonebridge, 2 x SONOS Play 1 |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Kender ikke til teorien bag, men det er helt normalt det er sådan, har aldrig oplevet der var filer i audiomappen
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Audio_TS bruges kun til skiver i DVD-Audio formatatet, som var ment som et alternativ til SACD
|
||
![]() |
||
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
|
Lige en sidebemærkning til de folk der har bestilt ved Dustin? Har I haft problemer med ikke at kunne se jeres Track & Trace? Jeg bestilte WD TV i går, og Post Danmark finder ingen oplysninger på det nr. Ligeledes en arbejdskollage der bestilte noget ved dem i onsdags, samme problem.
Nåh, men jeg har "rippet" mine film med DVDFab, og når jeg kun vælger film, én lydkilde og én undertekst, så fylder mine film mellem 4-5 GB... -et stykke fra de 8 GB, oplyst andetsteds i denne tråd...
|
||
![]() |
||
Outcazt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
|
Jeg har modtaget min fra Dustin i dag. Bemærk at Dustin ikke kun bruger Post Danmark men også Bring.dk så det kan være at du skal ind på deres hjemmeside for at tracke...
|
||
![]() |
||
|
Jeg fik også at vide igår, at de havde sendt. Men kan heller ikke se noget på Track & Trace.
Så er spændt på om den er kommet, når jeg kommer hjem. Tror det dog ikke, da jeg kan se Dustin skriver 2 hverdage levering, hvis man som jeg bor i Jylland
![]() Ha en god weekend allesammen.
MVH
Steen
|
||
LG OLED65B6V TV
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
Hvis de fylder lige omkring 4.37 Gb, så er det fordi den har reduceret kvaliteten nok til, at den kan brændes på en Single Layer DVD, og derfor er det altså ikke en bit-for-bit kopi af originalen. |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
|
Nope, kører fuld kvalitet.... Er det DVD-9 det hedder i indstillinger? -kan ikke huske det...
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
Så er det nogle elendige DVD-film du har gjort det med. Hvis de skal fylde 4-5 Gb for 2+ timer, så er det en bitrate på max 5 Mbit, hvilket er i den lave ende...
|
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Badassjones ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 27 |
|
-> CrazyA og Outcatz: Har I bestilt USB wifi donglen(WN-150) også? eller har I planer om at bruge maskinen uden wifi?
|
||
![]() |
||
|
Hej
Jeg har ikke bestilt dongle, da jeg regner med at sætte den til kabel. Da jeg sikkert vil streame direkte fra min NAS. Det vil ikke kunne lade sig gøre trådløs. Mvh Steen |
||
LG OLED65B6V TV
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |