recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour A-300 eller den WD Live TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Popcorn Hour A-300 eller den WD Live TV

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
CrazyA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CrazyA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Hej
Svaret på dit nyeste spørgsmål 3 er : Nej

Hvad var svarene på din første serie af spørgsmål?
  1. Vil være overkill at købe Popcorn hour ift. WD TV, når den kun skal bruges til film.
  2. Hvad gør popcorn hour bedre ift. WD TV hvis overhovedet noget.
  3. Er de svære at sætte op, eller kører det out of the box, så snart man har tilslutte hd. Er klar over at man skal fortælle dem, hvor den skal finde filmene
  4. Finder de selv covers og omtale af filmene, når de er tilsluttet netværk. Hvis ja ligger de så disse oplysninger på disken, eller skal den hente dem hver gang.
  5. Hvilket format skal jeg rippe mine film i for at opnå bedste kvalitet. Her tænker jeg på, at min musik ripper jeg som flac, da det jo skulle være uden tab af kvalitet. Hvilket jeg også gerne vil opnå med film.

Er i samme overvejelser som dig.

Hej Christian

Fik aldrig svar på de ting. Men efter at have set nogle video´r på Youtube af Popcorn A-300 vidste jeg bare, at det var den jeg måtte have. Så håber jeg bare jeg kan finde ud af den Smile

MVH

Steen
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV
DENON AVR-X3300W Reciever
Samsung H8900N Blu-Ray
Xbox One X, PS4 1Tb
Qnap TS-119, SONOS ZP90 Zoneplayer, SONOS BR100 Zonebridge, 2 x SONOS Play 1
Til top
CrazyA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CrazyA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 23:22
Hejsa

Nu har jeg prøvet at rippe et par film med DVDFab. Kan så se den laver en mappe med title navn, og i den er der så 2 mapper en der hedder VIDEO_TS, og en der hedder AUDIO_TS. I VIDEO_TS er der en masse filer, men AUDIO_TS mappen er tom. Er det normalt, eller gør jeg noget forkert ?
Er det for øvrigt ikke også underligt, at programmet skriver det fjerne dts audio ?

MVH

Steen
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV
Samsung H8900N Blu-Ray
Xbox One X, PS4 1Tb
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 06:16
Kender ikke til teorien bag, men det er helt normalt det er sådan, har aldrig oplevet der var filer i audiomappen
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 10:20
Audio_TS bruges kun til skiver i DVD-Audio formatatet, som var ment som et alternativ til SACD
Til top
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C K N Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 12:23
Lige en sidebemærkning til de folk der har bestilt ved Dustin? Har I haft problemer med ikke at kunne se jeres Track & Trace? Jeg bestilte WD TV i går, og Post Danmark finder ingen oplysninger på det nr. Ligeledes en arbejdskollage der bestilte noget ved dem i onsdags, samme problem.

Nåh, men jeg har "rippet" mine film med DVDFab, og når jeg kun vælger film, én lydkilde og én undertekst, så fylder mine film mellem 4-5 GB... -et stykke fra de 8 GB, oplyst andetsteds i denne tråd...
Til top
Outcazt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Outcazt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af C K N C K N skrev:

Lige en sidebemærkning til de folk der har bestilt ved Dustin? Har I haft problemer med ikke at kunne se jeres Track & Trace? Jeg bestilte WD TV i går, og Post Danmark finder ingen oplysninger på det nr. Ligeledes en arbejdskollage der bestilte noget ved dem i onsdags, samme problem.

Jeg har modtaget min fra Dustin i dag. Bemærk at Dustin ikke kun bruger Post Danmark men også Bring.dk så det kan være at du skal ind på deres hjemmeside for at tracke...
Til top
CrazyA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CrazyA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 12:39

Nåh, men jeg har "rippet" mine film med DVDFab, og når jeg kun vælger film, én lydkilde og én undertekst, så fylder mine film mellem 4-5 GB... -et stykke fra de 8 GB, oplyst andetsteds i denne tråd...
Hej

Jeg fik også at vide igår, at de havde sendt. Men kan heller ikke se noget på Track & Trace.
Så er spændt på om den er kommet, når jeg kommer hjem. Tror det dog ikke, da jeg kan se Dustin skriver 2 hverdage levering, hvis man som jeg bor i Jylland Cry
Ha en god weekend allesammen.

MVH

Steen
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV
Samsung H8900N Blu-Ray
Xbox One X, PS4 1Tb
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 14:18

Hvis de fylder lige omkring 4.37 Gb, så er det fordi den har reduceret kvaliteten nok til, at den kan brændes på en Single Layer DVD, og derfor er det altså ikke en bit-for-bit kopi af originalen.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C K N Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Hvis de fylder lige omkring 4.37 Gb, så er det fordi den har reduceret kvaliteten nok til, at den kan brændes på en Single Layer DVD, og derfor er det altså ikke en bit-for-bit kopi af originalen.

Nope, kører fuld kvalitet.... Er det DVD-9 det hedder i indstillinger? -kan ikke huske det...
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 17:38
Så er det nogle elendige DVD-film du har gjort det med. Hvis de skal fylde 4-5 Gb for 2+ timer, så er det en bitrate på max 5 Mbit, hvilket er i den lave ende...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Badassjones Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badassjones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 20:14
-> CrazyA og Outcatz: Har I bestilt USB wifi donglen(WN-150) også? eller har I planer om at bruge maskinen uden wifi?
Til top
CrazyA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CrazyA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 23:42
Hej
Jeg har ikke bestilt dongle, da jeg regner med at sætte den til kabel. Da jeg sikkert vil streame direkte fra min NAS. Det vil ikke kunne lade sig gøre trådløs.

Mvh

Steen
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV
Samsung H8900N Blu-Ray
Xbox One X, PS4 1Tb
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu