|
Popcorn Hour A-300 eller den WD Live TV |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Badassjones ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-> Steen: hvorfor vil det ikk kunne lade sig gøre trådløst? Det havde jeg håbet på, men tror nu jeg bestiller den alligevel
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Trådløs forbindelse er normalt for ustabil og for langsom til andet end SD materiale.
Skal du se HD og ikke have problemer, så vil jeg helt klart anbefale en trådet forbindelse, eller en USB HDD direkte i maskinen. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Hej alle
Så fik jeg min Popcorn A-300 idag, men jeg er bange for at den er i stykker. Grunden til at jeg tror det, er fordi at den restarter hele tiden. Har prøvet med og uden ekstern hd, men det hjælper ingen ting, den genstarter stadig. Er der nogen der ved, om der er nogle indstillinger der kan være skyld i dette ?
Jeg har sat den til at køre 1920x1080i/50htz i video output, og NTSC/PAL/24p under frameratesync
Så er der et sted hvor der står noget med nogle farver, der står den på yCbCr auto. Ved ikke hvad det er, men kan se at den også kan sættes på noget sRGB 16-255 og nogle andre ting.
Er som sagt total grøn på dette område, så ved ikke om jeg kan have indstillet noget forkert.
Er der nogen som har oplevet ligende problemer ? Og i givet fald hvad gjorde i for at løse dem ?
MVH
Steen
|
|
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV DENON AVR-X3300W Reciever Samsung H8900N Blu-Ray Xbox One X, PS4 1Tb Qnap TS-119, SONOS ZP90 Zoneplayer, SONOS BR100 Zonebridge, 2 x SONOS Play 1 |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
du skal nok upgrade med den
ny firmware, der er ,rigtigt mange fixes ! |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Hejsa
Det har jeg allerede gjort, men det hjalp desværre heller ikke
![]() |
|
LG OLED65B6V TV
Samsung PS51D8005FU TV DENON AVR-X3300W Reciever Samsung H8900N Blu-Ray Xbox One X, PS4 1Tb Qnap TS-119, SONOS ZP90 Zoneplayer, SONOS BR100 Zonebridge, 2 x SONOS Play 1 |
|
![]() |
|
Bongo50000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Hjoerring Status: Offline Point: 123 |
Sendte du den tilbage, eller fik du den til at virke
|
|
![]() |
|
Hejsa
Jeg sendte den ind, da den åbenbart var i stykker. Så nu har jeg fået en der virker. Mvh Steen |
|
LG OLED65B6V TV
|
![]() |
|
dazler ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: 8300, Odder Status: Offline Point: 21 |
Hey Hvad siger du til at dele dine erfaringer med det nye eksemplar der heldigvis for dig virker. Jeg har selv gået med overvejelser om at anskaffe den model du har. På forhånd tak. ![]() |
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Hej.
Jeg har også en ny a300 og vil sige indtil videre er den hurtigere ( selvfølgelig) end de gamle modeller ( a200, osv) men til gengæld er den passiv kølet, dvs ingen Blæser i den , og det kan godt være et stort problem, fordi min står i et skab med min nas, og der bliver altså for varmt , og selvom jeg ikke synes det bliver for varmt , så varmt nok til den genstarter efter 40 min , og så derefter hver 3-10 minut, åbner man skabslågen hjælper det en del , men stadigvæk ikke helt.
Det næste jeg vil prøve er at få ud af skabet , så den får masser af luft , og se om det er nok.
Men ellers er det nemmere installere NMT på den , f.eks så man kan se sine film med cover og tekst på sin Harddisk, det gør den faktisk nemt selv når man beder den om det.
Ps. der er rigtige mange med samme problem hvis i læser popcorn hour forum.
Redigeret af skyeagle - 25-December-2011 kl. 02:08 |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |